۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۱۴۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۲ - ۲۹-۱۱-۱۳۹۸
کد ۷۱۴۴۶۹
انتشار: ۱۹:۴۲ - ۲۹-۱۱-۱۳۹۸

معاون وزیر صنعت: بازار کشور در شرایط امن و باثبات قرار دارد

معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت و دبیرکارگروه تنظیم بازار گفت: با تمهیدات اندیشیده شده بازار کشور در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی در شرایط امن و باثبات قرار دارد.

به گزارش ایرنا؛ عباس قبادی روز سه‌شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم، بیان کرد: تمام تلاش ما فراهم کردن رضایت خاطر مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در کنار هم است و مراقب هستیم تا درفرآیند توزیع کالاها،‌ شرایطی پیش نیاید که موجب نارضایتی شود و تاثیر منفی بر بازار داشته باشد.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه‌های فصلی و دایمی راهکاری مناسب برای عرضه بهتر محصولات موردنیاز مردم است و موجب افزایش رضایت عمومی از وضعیت بازار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف و تلاش ما تثبیت قیمت کالاها در ایام پیش‌روست و در حقیقت دلیلی برای افزایش قیمت محصولات در اکثر موارد وجود ندارد.

قبادی گفت:‌ مسئولان دستگاه قضایی و بانک مرکزی با ستاد تنظیم بازار همکاری کامل دارند و همین تلاش‌ها موجب شده،‌ بازار کشور در وضعیتی امن و قابل‌قبول باشد.

وی بیان کرد: هیچ قیمت‌گذاری در سطح کشور بدون نظر ستاد تنظیم بازار قانونی نیست و موارد خارج از این موضوع، تخلف است.

وی ادامه داد:‌ در ستاد تنظیم بازار، اقدامات کارشناسی لازم برای قیمت‌گذاری و نحوه توزیع کالاها و ارائه خدمات صورت می‌گیرد تا هم تولیدکنندگان داخلی متضرر نشود و هم رضایت مردم از وضعیت بازار محقق شود.

معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: قم در زمینه تهیه و توزیع کالا در بازار وضعیت مطلوبی دارد و برای مدیریت بهتر این فرآیند با مسئولان استان همکاری خواهیم کرد تا در توزیع کالاهایی که تاریخ‌ مصرف دارند بنابر صلاح‌دید خودشان اقدام کنند.

وی بیان کرد: وضعیت قم در تولید و توزیع گوشت مرغ مناسب است و ما آماده‌ایم به هر میزان که مسئولان استان اعلام کنند مرغ منجمد برای تنظیم بازار شب عید در اختیارشان قرار دهیم.

وی ادامه داد: وجود کیوسک‌های نظارت و بازرسی بازار در سطح شهر قم طی ایام خاص همچون تعطیلات عید نوروز،‌ کار ارزشمندی است و موجب افزایش آرامش خاطر زائران از حضور در این استان و خرید از بازار آن می‌شود.

برچسب ها: معاون وزیر صنعت
ارسال به دوستان
ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود و برای سرش 7 میلیون دلار جایزه تعیین کرد تله‌پورت در فناوری کوانتوم ممکن شد خوردن این غذا سبب کاهش کلسترول می‌شود حزب‌الله لبنان شهادت ابراهیم عقیل را تأیید کرد عکس کاوشگر «جویس» از زمین، ماه و اورانوس در مسیر مشتری انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله