۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۱۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۷ - ۰۲-۱۲-۱۳۹۸
کد ۷۱۴۸۶۷
انتشار: ۱۹:۲۷ - ۰۲-۱۲-۱۳۹۸

آخرین خبر از وضعیت جسمی محمدرضا شجریان

پزشک هماهنگ‌کننده تیم درمانی محمدرضا شجریان توضیحاتی را درباره وضعیت جسمی استاد آواز ایران ارائه داد.

به گزارش ایسنا، امروز (جمعه، دوم اسفند) خبرهایی در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها درباره وضعیت سلامتی محمدرضا شجریان منتشر شد که خبرنگار ایسنا برای اطلاع از صحت و سقم خبر با حسن عباسی، از پزشکان معالج وی گفت‌وگویی انجام داد.

عباسی اظهار کرد: در حال حاضر استاد شجریان وضعیت جسمانی خوبی دارند.

او همچنین در این گفت‌وگو که عصر جمعه انجام شد، تاکید کرد: استاد امروز به مراتب بهتر از دیروز هستند. ایشان مکرر بستری و ترخیص می‌شوند و بنده و بستگان ایشان خواهش می‌کنیم که هر بار این خبر رسانه‌ای نشود. بنده و تمام همکاران شبانه‌روز در خدمت ایشان هستیم و متخصصان مختلف، خدمات گوناگون را انجام می‌دهند.

ارسال به دوستان
انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود