۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۱۵۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۵ - ۰۶-۱۲-۱۳۹۸
کد ۷۱۵۶۸۲
انتشار: ۲۳:۰۵ - ۰۶-۱۲-۱۳۹۸

هیلاری کلینتون: اولویت من شکست ترامپ است

وزیر خارجه پیشین آمریکا تأکید کرد: اولویت من شکست ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ای‌بی‌سی نیوز، «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه پیشین آمریکا در سخنانی اعلام کرد که علیرغم تردیدهایی که نسبت به «برنی سندرز» سناتور ایالت ورمونت دارد، از هر فردی که نماینده نهایی حزب دموکرات باشد، حمایت می‌کند.

وزیر خارجه سابق و رقیب دموکرات دونالد ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا در این باره گفت: صبر می‌کنم تا ببینم نامزد نهایی چه کسی خواهد بود. از نامزد نهایی حمایت خواهم کرد. به نظرم آنچه اهمیت دارد این است که رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا را کنار بزنیم. اولویت من شکست دونالد ترامپ است.

برچسب ها: هیلاری ، ترامپ
ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی