۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۱۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۰۹-۱۲-۱۳۹۸
کد ۷۱۶۱۵۱
انتشار: ۱۷:۰۰ - ۰۹-۱۲-۱۳۹۸

ملاقات در بیمارستان امام خمینی اهواز لغو شد

رئیس بیمارستان امام خمینی اهواز، با تایید لغو ملاقات در بیمارستان امام خمینی اهواز گفت: این تصمیم تا اطلاع ثانوی و زمانی که مطمئن شویم این ویروس در حال افول است ادامه دارد.

ساسان موگهی رئیس بیمارستان امام خمینی ظهر امروز در گفت‌وگو با فارس، با تایید لغو ملاقات در بیمارستان امام اهواز اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و شناسایی چند بیمار در استان ضرورت دارد که هر گونه تجمع در اماکن عمومی به ویژه در بیمارستان‌ها اجتناب شود.

وی افزود: ممکن است افرادی که برای ملاقات بیماران خود به بیمارستان‌ها مراجعه کنند خود ناقل بیماری باشند که در این صورت ممکن است هم بیمار بستری و هم ملاقات کننده ویروس را خارج از بیمارستان منتقل کنند.

رئیس بیمارستان امام خمینی اهواز،گفت: این تصمیم تا اطلاع ثانوی و زمانی که مطمئن شویم این ویروس در حال افول است ادامه دارد.

موگهی با تاکید بر اینکه هیچ گونه مورد ویروس کرونا بین همکاران و مراجعه کنندگان گزارش نشده است، بیان کرد: در صورتی که فردی با مشکلات تنفسی به بیمارستان مراجعه کند اگر نیاز به ویزیت سرپایی داشته باشد، پس از انجام کارهای اولیه و دادن توصیه‌های لازم مرخص می‌شود.

وی افزود: اما در صورت نیاز به بستری با هماهنگی برای ادامه درمان به بیمارستان رازی اهواز منتقل می‌شود.

ارسال به دوستان
عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان