۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۱۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۱۱-۱۲-۱۳۹۸
کد ۷۱۶۴۵۳
انتشار: ۰۹:۳۲ - ۱۱-۱۲-۱۳۹۸

استوکس را به خاطر لایک جذب کردید؟

بازتاب هم که می‌دانید یعنی چه؛ یعنی لایک و کامنت‌های فیک و تین‌ایجری اینستاگرام؛ وگرنه کارشناسان درست و حسابی که محلی از اعراب ندارند.

محمدحسن انصاری‌فرد در مورد مهاجم ایرلندی تیمش گفته: «فعلا با استوکس در حال مذاکره هستیم.» البته قطعا محمدحسن به عنوان بهترین و بی‌نقص‌ترین مدیرعامل تاریخ در جریان هست که مذاکره را معمولا قبل از جذب بازیکن انجام می‌دهند، نه بعد از جذب او و زمانی که جناب فوتبالیست بدسابقه با پول باشگاه در دوبی تا خرخره در عشق و حال است!

به گزارش آی اسپورت، انصاری‌فرد همچنین در مورد اینکه آیا جذب استوکس با توجه به سوابقش اشتباه نبود، گفته: «نه، در آن زمان ما به این بازیکن نیاز داشتیم. ضمن اینکه بازتاب‌ها هم هنگام جذب او مثبت بود.»

بازتاب هم که می‌دانید یعنی چه؛ یعنی لایک و کامنت‌های فیک و تین‌ایجری اینستاگرام؛ وگرنه کارشناسان درست و حسابی که محلی از اعراب ندارند. اینها هر چقدر هشدار دادند مهم نبود، چون در اینستاگرام فضا در مورد این خرید تبلیغاتی، گل و بلبل بود.

برچسب ها: استوکس ، پرسپولیس
ارسال به دوستان
سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود