۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۱۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۱۱-۱۲-۱۳۹۸
کد ۷۱۶۴۸۱
انتشار: ۱۱:۰۶ - ۱۱-۱۲-۱۳۹۸

درخواست اهدای مدال شجاعت به ۲ پرستاری که در راه مقابله با کرونا جان باختند

درخواست اهدای مدال شجاعت به ۲ پرستاری که در راه مقابله با کرونا جان باختندمعاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از رییس جمهور خواست تا به دو پرستار جوانی که در راه کمک به بیماران کرونایی ایثار کرده و جان خود را از دست دادند، مدال شجاعت اهدا کند.

به گزارش ایسنا، محمد مهدی تندگویان با تاکید بر کار ایثارگونه و ارزشمند جامعه پزشکی و پرستاری کشور در جهت امداد رسانی به هم وطنان مبتلا به ویروس کرونا، گفت: در جهت الگو سازی برای نسل جوان در مواقعی که باید به کمک هموطنان بسیج شوند، از رییس جمهور درخواست کرده ایم تا به دو پرستار فداکار و جوانی که در این راه جان خود را از دست داده‌اند مدال شجاعت اهدا شود.

وی اظهار داشت: امیدوارم با این کار بتوانیم الگوی مناسبی برای جوانان کشور ایجاد کنیم.

ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید