۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۱۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۱۳-۱۲-۱۳۹۸
کد ۷۱۶۹۱۹
انتشار: ۱۳:۰۷ - ۱۳-۱۲-۱۳۹۸

نایب رئیس مجلس: تست کرونای 23 نماینده مثبت است

ملاقات‌های مردمی با نمایندگان موقتاً لغو است و ما از نمایندگان و منتخبان تقاضا می‌کنیم که در ایام نوروز با مردم ارتباطی نداشته باشند.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس گفت: تاکنون تست کرونای ۲۳ نفر از نمایندگان مثبت بوده است.

به گزارش عصرایران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این نماینده مجلس ادامه داد: چراکه این افراد ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند و از طرفی ناقل ویروس‌های مختلفی از نقاط مختلف کشور هستند که ممکن است ویروس جدیدی خلق شود، بنابراین به نمایندگان و منتخبان توصیه می‌کنیم که فعلاً ارتباط خود را با مردم قطع کنند تا آسیبی متوجه آنها نباشد.

 مصری افزود: فعالیت مجلس به قوت خود برقرار است و ما کمیسیون تلفیق را در صحن مجلس تشکیل دادیم که البته به این کار هم ایراد گرفته شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ملاقات‌های مردمی با نمایندگان موقتاً لغو است و ما از نمایندگان و منتخبان تقاضا می‌کنیم که در ایام نوروز با مردم ارتباطی نداشته باشند.

_________________

بیشتر بخوانید:

طیبه سیاوشی عضو کمیسیون فرهنگی: فعالیت‌های کشور تا 15 فروردین تعطیل شود/ مردم کرونا را جدی نگرفته‌اند

کانادا: مسافران ایران 14 روز قرنطینه می‌شوند

نامه وزیر بهداشت به رییس سازمان صدا و سیما: این موارد را به اطلاع مردم برسانید

____________________

برچسب ها: کرونا ، مجلس
ارسال به دوستان
۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید هشدار: اینگونه ورزش‌کردن باعث چاقی و افزایش وزن می‌شود! اسمارت 5# آماده ورود به بازار است (+تصاویر) چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟ باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود رشیدی کوچی : به مردم می‌گویند یک وعده غذا بخورید، اما خودشان بر سر سفره رنگین می‌نشینند/ مردم به آگاهی رسیده اند مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند این خوردنی‌های کم چرب زیاد هم سالم نیستند کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است!