۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد ۷۱۷۷۱۷
انتشار: ۱۳:۰۵ - ۱۸-۱۲-۱۳۹۸

امنیت کاربران ویندوز 10 ارتقا می‌یابد

با افزوده شدن امکانات بیشتری در بخش تنظیمات Group Policy می‌توان در مورد آن که چه داده‌هایی در درون یک سازمان جمع آوری شده و به اشتراک گذارده شود، تصمیم گرفت.

مایکروسافت برای تسهیل کنترل اطلاعات و داده‌های شخصی کاربران ویندوز ۱۰ ابزار تازه‌ای را در اختیار علاقمندان قرار داده است.

مایکروسافت به همین منظور تغییراتی را در بخش تنظیمات اپلیکیشن‌ها و نیز Group Policy ویندوز انجام داده است.

این تغییرات تنها در صورت نصب تازه‌ترین به روزرسانی ویندوز ۱۰ موسوم به بیلد ۱۹۵۷۷ در دسترس قرار می‌گیرد. در بخش تنظیمات اپلیکیشن‌ها، از این پس مشخص می‌شود که هر برنامه چه داده‌هایی را از کاربران جمع آوری می‌کند و امکان جمع آوری کامل اطلاعات از هر کاربر به صورت یک گزینه انتخابی و محدود درمی آید.

ویندوز 10

همچنین کاربران می‌توانند میزان اطلاعاتی را که با هر برنامه به اشتراک می‌گذارند، خود تعیین کنند. به عنوان مثال، اپلیکیشن‌ها در صورت اعمال تنظیمات کاربران قادر به جمع آوری داده‌هایی همچون آدرس آی پی، مشخصات فنی وسیله متصل به اینترنت و غیره نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: 

دریافت آپدیت رایگان ویندوز 10 با این ترفند

آپدیت جدید ویندوز 10 دردسرساز شد

علاوه بر این، با افزوده شدن امکانات بیشتری در بخش تنظیمات Group Policy می‌توان در مورد آن که چه داده‌هایی در درون یک سازمان جمع آوری شده و به اشتراک گذارده شود، تصمیم گرفت.

منبع: مهر

ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر