۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۱۳-۰۱-۱۳۹۹
کد ۷۲۱۴۵۵
انتشار: ۱۲:۰۷ - ۱۳-۰۱-۱۳۹۹

واکنش ایران به «حضور و تحرکات نظامی آمریکا» در عراق

واکنش ایران به «حضور و تحرکات نظامی آمریکا» در عراقسخنگوی وزارت امورخارجه تاکید کرد: تحرکات نظامی آمریکا در عراق خلاف خواسته رسمی و اعلام شده دولت، پارلمان و مردم عراق است که می‌تواند وضعیت منطقه را به بی‌ثباتی و شرایطی فاجعه بار سوق دهد.

به گزارش ایرنا از اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، سید عباس موسوی در واکنش به حضور و تحرکات نظامی آمریکا در عراق اظهار داشت: در حالی که دبیر کل سازمان ملل متحد و جامعه جهانی بر توقف اقدامات تنش زا و جنگ طلبانه در شرایط شیوع کرونا تاکید می کنند، این تحرکات خلاف خواسته رسمی و اعلام شده دولت، پارلمان و مردم عراق و تشنج آفرین است و میتواند وضعیت منطقه را به بی‌ثباتی و شرایطی فاجعه بار سوق دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه از نیروهای آمریکایی خواست به مطالبات دولت و مردم عراق مبنی بر خروج از این کشور احترام گذاشته و از تشنج آفرینی در منطقه پرهیز کنند.

برچسب ها: وزارت خارجه
ارسال به دوستان
کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس)