۰۷ دی ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۷ دی ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۱۶۴۹
تعداد نظرات: ۳۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۲ - ۱۴-۰۱-۱۳۹۹
کد ۷۲۱۶۴۹
انتشار: ۱۸:۳۲ - ۱۴-۰۱-۱۳۹۹

پانوراما؛ اشکان خطیبی + ازدواج «ریحانه پارسا و مهدی کوشکی» مساوی است با یک برنامه زرد اینترنتی!

کی پیشنهاد ازدواج رو داد؟ کی در اینستاگرام بیشتر می‌چرخه؟ کی باسوادتره؟ کی حسودتره؟ کی فضولتره؟ پرخورتره؟ معروفتره؟ و ...!

عصر ایران ؛ نهال موسوی - «پانوراما» یک برنامه اینترنتی گفتگو محور (talk show) است که به مجری گری «اشکان خطیبی» و با حمایت رایتل تولید شده است و اولین قسمت آن روز سیزده بدر با شعار "سیزده نه در" پخش شد. برنامه گفتگو محور طبیعتا مهمان دارد و با مهمانان در مورد مسائل مختلف سخن به میان خواهد آمد.

4 مهمان برای پانوراما دعوت شده‌اند: 2 مهمان مرتبط با سینما و تئاتر و تلویزیون (زوج تازه ازدواج کرده و پر حاشیه ریحانه پارسا و مهدی کوشکی) یک خواننده (شهاب مظفری) و یک فوتبالیست (علیرضا بیرانوند) مهمانان اولین قسمت این برنامه بودند.

در بخش مظفری و بیرانوند هیچ اتفاق خاصی وجود ندارد و تقریبا هیچ حرف خاصی هم زده نشد که بخواهیم بر آن نظری یا نگاهی داشته باشیم. بیرانوند همان بیرانوند است که همه می‌شناسیم و حرف‌های همیشگی در مورد پرسپولیس، تیم ملی و پنالتی که از کریس رونالدو مهار کرد! شهاب مظفری هم طبق معمول همان گفتگوهای که اگر در هر برنامه دیگری هم دعوت می‌شد را با خطیبی انجام داد.(حال اینکه خطیبی خود در زمینه موسیقی فعال است و می توانست این قسمت را خیلی پربارتر کند).

از این 2 مهمان عبور می‌کنیم اصل قضیه 2 مهمان دیگر برنامه یعنی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی هستند. واقعا چرا؟ دلیل دعوت این 2 هنرمند برای افتتاح یک برنامه اینترنتی چه می‌تواند باشد؟ بازیگران معروفی هستند؟ سابقه هنری آنها زیاد است؟ یک پدیده یا اتفاق خاص در دنیای هنر و بازیگری رقم زده‌اند؟ اجرایی بی نظیر داشته اند؟ یا خیر به دلیل اینکه ازدواج آنها در این روزها بسیار حاشیه ایجاد کرد و پر سر و صدا بود!

مهدی کوشکی یک بازیگر خوب تئاتری است که سالها در زمینه بازیگری فعال بوده و بیشتر هم از فیلم لانتوری (رضا درمیشیان) در سینما چهره‌اش دیده شد اگرچه قبل از آن هم فیلم دیگری (مهمونی کامی) در کارنامه داشت و بعدتر در فیلم فروشنده اصغر فرهادی هم نقش کوتاهی داشت (یکی از اعضا گروه تئاتری که تمرین می‌کنند).

ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر بود که در تابستان سال 97 از تلویزیون پخش شد و در صحنه ای از آن پسر جوان نقش اصلی برای فرار از دست 2 دختر دانشجو، خودش را از پنجره دانشگاه به پایین پرتاب می‌کرد.

در آن زمان این صحنه سریال جنجال زیادی به همراه داشت و نه بازی ریحانه پارسا، اما آنچه که باعث جنجالی شدن ریحانه پارسا شد همزمان با اتمام پخش سریال پدر، ریحانه پارسا عکس‌هایی متفاوت با آن ظاهری که در تلویزیون از او دیده شده بود را در فضای مجازی منتشر کرد.

ریحانه پارسا

بعد از آن فعالیت هنری نداشت تا در سال 98 در فیلم خوب بد جلف 2 (ارتش سری) پیمان قاسم خانی بازی کرد. که آن هم به دلیل حرکات عجیب و غریب که ریحانه پارسا در جلسه مطبوعاتی فیلم در جشنواره فجر از خود نشان داد با حاشیه همراه بود!

غیر از این یک سریال و یک فیلم از او هنر آفرینی دیگر وجود ندارد. اما در این روزهای کرونایی خبر ازدواج او با مهدی کوشکی سر و صدای زیادی در فضای مجازی داشت. دلیلش هم اختلاف سنی 18 ساله و ...

در برنامه پانوراما هم یک سری سوال و جواب و توضیح این زوج درباره اینکه چه اتفاقاتی در این مدت یک، دو ماه بعد از ازدواج داشته‌اند و مردم چه گفته‌اند و شما چه؟ کدام یک از شما مهربانتره؟ کی پیشنهاد ازدواج رو داد؟ کی در اینستاگرام بیشتر می‌چرخه؟ کی باسوادتره؟کی حسودتره؟ کی فضولتره؟ پرخورتره؟ معروفتره؟ و ... !

اصل این پرسش‌ها هم بر می گردد به چالشی جهانی که در فضای مجازی وایرال شده است و معروفترینش مابین جنیفر لوپز و همسرش الکس رودریگز (ستاره بیسبال آمریکا) است که هرکدام با چشمان بسته به سوالاتی درباره زندگی خصوصی‌شان جواب می‌دهند. (البته لوپز و همسرش سوپراستارهایی برای تمام جهان هستند و طبیعتا این کنجکاوی برای آنها وجود دارد ولی برای ریحانه و مهدی مطرح ساختن این سوالات واقعا عجیب است).

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

سرگرمی سازی یک صنعت بسیار مهم در هر جامعه‌ای است و خصوصا در این روزها که همه به ناچار مجبوریم در خانه بمانیم اهمیت برنامه‌های سرگرمی‌ساز و مفرح بیشتر از پیش به چشم می‌آید ولی همواره باید یک نگاه فرادستی و تصمیم گیرنده در جامعه وجود داشته باشد که عیاری برای ساخت و تولید چنین برنامه‌هایی داشته باشد. کسانی که سعی در ارتقا فرهنگ و هنر جامعه داشته باشند یا حداقل رویکردی فرهنگ‌ساز و جلو رونده برای خود و برنامه‌های تولیدیشان تعریف کنند.

نمونه‌های جهانی برنامه‌های گفتگو محور کم نیستند از اوپرا وینفری، الن دی‌جنرس و استیو هاروی گرفته تا برنامه‌های معروف به (آخر شبی) مانند دیوید لترمن، کونان اوبراین، جیمی کیمل، جیمز کوردن و ...

اوپرا، الن، هاروی همیشه رویکردی داشته‌اند که سعی دارند جهان را هر روز نسبت به روز قبل بهتر و زیباتر کنند  و مخاطب را هم در این راه همراه خود سازند.

در برنامه های کمدی محورتر مانند «آخر وقت با دیوید لترمن» یا «شو آخر آخر شب با جیمز کوردن» و ... هیچوقت سطح برنامه را در این حد پایین نمی‌آورند که برای سرگرم ساختن مخاطب به هر اتفاقی روی خوش نشان دهند و اتفاقا اگر آن برنامه‌ها به این معروفیت و تاثیرگذاری رسیده‌اند به این دلیل است که در چنین دام‌هایی گرفتار نشده‌اند.

اشکان خطیبی + ازدواج «ریحانه پارسا و مهدی کوشکی» مساوی است با یک برنامه زرد اینترنتی

حال باید از برنامه‌سازان پانوراما پرسید هدف از ساخت این برنامه چیست؟ بر اساس چه معیاری این مهمانان را دعوت کرده‌اید؟ آیا اتفاقی اصطلاحا چنین زرد را باید برای افتتاحبه برنامه‌ در نظر بگیرید؟ در این حد سطحی؟ به جای این زوج حاشیه دار آیا نمی‌شد با هنرمندانی دیگر شروع کرد؟ هنرمندانی به مراتب، جدی‌تر، مهمتر، تاثیرگذارتر و ...

از اشکان خطیبی هم که همواره سعی داشته عملکرد هنری خود را داشته باشد و هنرمند بودنش برای او بسیار مهمتر از سلبریتی بودن است، اجرای چنین برنامه‌ای بعید است! 

نمی‌خواهم زیاد به جزئیات اجرا و ... وارد شوم و یا اینکه خدای ناکرده پول همه اتفاقات را عوض می‌کند حتی هنرمندی چون خطیبی و ... فقط یک یادآوری و هشدار:

اشکان خطیبی در شروع برنامه اعلام کرد: «الان دیگه نمیشه به مردم دروغ گفت، یعنی میشه ها ولی ما نمی‌توانیم و ...» باید به او یک نکته را یادآوری کرد آفرین بر شما که به مردم دروغ نمی‌گوید ولی گناه ترویج ابتذال و سطحی نگری هم چندان کمتر از دروغگویی نیست.

__________________________________________________-

بیشتر بخوانید: 

انتقاد از بازیگر مشهور کویتی بعد از درخواست اخراج خارجی‌ها

10 فیلم انیمیشن برای دیدن، در این روزهایی که خانه هستیم

یادداشت پدرو آلمودوار (کارگردان بزرگ اسپانیایی) برای این روزهای قرنطینه

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۳۹
در انتظار بررسی: ۳۳
غیر قابل انتشار: ۱۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
11
190
چه برنامه بیخودی...
هما
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
13
120
این مهدی کوشکی سنش زیا د است وریحانه پارسا هنوز بچه است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
6
118
واقعا درسته! ای کاش برنامه سازی در ایران، در کنار سرگرمی، به جای ابتذال رو به افزایش محتوا رود و این شدنی است.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
1
91
سلام، متشکر از تحلیل های خوب. بین سایتهای خبرگزاری متعددی که وجود داره سایت عصرایران خوشبختانه تحلیل های نزدیک به واقعیت تری رو‌ ارائه میکنه، و منطق های درست تری رو بکار میگیره.
در مورد این موضوع هم متاسفانه باید بپذیریم که سطحی نگری و ابتذال تار و پود جامعه رو فرا گرفته و هر از گاهی به اشکال مختلفی مثل این برنامه و برنامه های دیگه نمود پیدا میکنه.. واقعیت امر سطحی بودن قشر حداکثری و کم بودن تفکر در جامعه است.‌ بازیگرها و سلبریتی ها هم چه بسا سطحی تر و مبتذل تر . و مهمتر از این اساسا پول به ابتذال نزدیکتر و مراکز پولدار.. موفق باشین. مرسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
24
128
بهتر بود آقای کوشکی خانم پارسا رو به فرزندخواندگی می پذیرفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
14
48
ما با برنامه های زد یا سلبریتی های سطح پایین مشکل نداریم ،
یادمان باشد هالیوود با همین کارها میلیاردها دلار درآمد دارد ،
درد اصلی این است که بزرگان هنر ایران هم باید فرصتی برای دیده شدن داشته باشند ،
امروز بر همگان محرظ است که مثلا در زمینه موسیقی ، اگر به سخیف خوانان مجوز می دهند و به بزرگان نه ، حتما یک عمدی در کار است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
محرز درسته استاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
14
54
البته ریحانه پارسا طبق استاندارد مورد تایید برخی افراد نه تنها بچه نیست ، چند سالی هم از سن ازدواجش گذشته بود ،
البته این نکته را هم باید توجه کرد که در چند سال اخیر ، هم دختر ها و هم پسر ها به دنبال فرمول جدیدا مد شده خوشبختی هستند ،
همسری سن بالا اما با جیبی پر .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
غیر از پول یکی دیگه از دلایل هم می تونه این باشه که پسرهای هم سن و سال شاید به نظر سطحی و دنبال خوش گذرونی بیان و مردهای بزرگتر جدی تر و دنیادیده تر و قابل اعتمادتر (گفتم این طور به نظر میاد نه اینکه لزوما این طور هست)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
7
45
خب وقتی هدف فقط جلب مخاطب باشه ترویج ابتذال ک چ عرص کنم کارای دیگه هم میگنن
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
5
33
متاسفانه در ایران این جا افتاده که اگه قراره یه فیلم سرگرم کننده،یا برنامه تفریحی بسازیم پس دیگه هیچی مهم نیست.در حالیکه در عین سرگرمی باید سعی در بالاتر کشیدن مخاطبم باشه.
ناشناس
United States of America
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
3
42
من نمیدونم این ریحانه پارسا و مهدی کوشکی چ اصراری دارن خودشونو. تاببلو کنن. اصلا فک کنم نقششونه برا معروفیت. منکه قبل ازدواجشون اسمن نمیشناختمشون. اگه خودشون دنبال حاشیه نبودن تو این برنامه حاضر نمیشدن. کلا هم اومده بودن بگن ریحانه پارسا اول پیشنهاد ازدواج داده تا ی کم از بار منفیه ازدواجشون کم بشه.
Viva Iran
Belgium
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
4
36
وقتی آدم های سطح متوسط آدم های متوسط را به برنامه های متوسط و بعضا زرد خود دعوت میکنند همین می شود که گفتید. البته در اروپا هم برخی برنامه هاو روزنامه ها زردهستند.عوام زدگی شاید کلمه بهتری برای این پدیده باشد.البته منو میبخشید که بخاطر دوری طولانی مدت از ایران حتی اسم این افراد نامبرده شده را یکبار هم نشنیده ام.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
0
22
‌پول
بابک
Germany
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
51
35
آخه این چه نقدیه؟ ی بخش خصوصی با پول خودش دوست داره ی برنامه مزخرف بسازه، اصلا دوست داره پولش رو بریزه دور، صدا و سیما نیست که بخوایم بگیم پول بیت الماله و باید حداقل کیفیت و استاندارد رعایت بشه ... اینجا که آزاده، من مخاطب دوست داشته باشم میبینم، دوست نداشته باشم نمیبینم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
داداش ی تست ای کیو بده...
اینم نمیگه نسازه فقط نطرشو گفته...
تو هم نطرتو بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
دوست عزیز با این استدلال شما تمام فیلم های دنیا و هیچ برنامه ای نباید نقد بشه، چون با پول خصوصی ساخته شده در صورتی که نقد فیلم و برنامه تلویزیونی یا اینترنتی، کتاب و ... تاریخی به بلندای همان رسانه دارد
ناشناس
United States of America
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
5
24
پول مفت یه ارگان یا شرکت تو دستت باشه و نظارت رو کارت نباشه همین میشه.
حامد
Netherlands
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
2
33
احسنت بر شما
شاید دلیل این رفتار های نامتعارف این خانوم همین دیده شدن باشه که بهش رسیده
یکی با زحمت معروف میشه یکی هم این شکلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
اشتباه نکن یکی مثل سمیعی جراح معز همیشه معروفه ولی این ها موجی هستند که لحطاتی در اوج هستن بعد دیگه نیستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
60
11
چه نقد مغرضانه و مزخرفی، کاملا از سر حسادت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
24
13
قبول دارم از اشکان خطیبی ساختن چنین چیزی بعیده ولی اشکالی نداره ساختن حتی برنامه به اصطلاح زرد که، همه ی برنامه ها که نباید بار اجتماعی فرهنگی داشته باشه بعصی از برنامه ها هم فقط برای سرگرمیه. اتفاقا باید درک کنیم که قشر های مختلف مردم نیازهای مختلفی دارن و گاه حتی مردم ممکنه علاقه داشته باشن فقط برنامه ای ببینن که هیچ فشار اضافه ای به اونا وارد نکنه و فقط اجازه بده لحظاتی رو با سرگرمی سپری کنن. اصرار به داشتن برنامه محتوی و نداشتن برنامه به اصطلاح زرد (که هر چه فدر هم بی محتوی باشه) نادیده گرفتن نیازهای متفاوت انسانهاست و خودش ترویج به سمت دیکتاتوریه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
11
11
دوست عزیز با این استدلال شما تمام فیلم های دنیا و هیچ برنامه ای نباید نقد بشه، چون با پول خصوصی ساخته شده در صورتی که نقد فیلم و برنامه تلویزیونی یا اینترنتی، کتاب و ... تاریخی به بلندای همان رسانه دارد
فن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
4
31
یعنی چند دقیقه از این برنامه را که ببینی میتونی بفهمی مزخرفی بیش نیست از زرد هم رد کرده
به جای این برنامه ها مردم بشینن دوتا برنامه آموزشی ببینن
چنتا کار یا مهارت جدید یاد بگیرین
چه دردی دوا میکنه از کسی که بدون اینا چی میگن
کرونا حالا حالا ها هست وتا شنبه موعود که وضعیت عادی بشه خیلی فاصله هست پس برنامه ریزی داشته باشیم تا بعد از اتمام این داستان به روزهایی که گذشته نگاه میکنیم ببینیم چه کار مفیدی انجام دادیم چه تغییراتی کردیم چه چیزهایی یاد گرفتیم چه کارهای عقب افتاده ای داشتیم که انجام دادیم در یک کلام این زمان رو برای خودمون باید مفید کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
12
16
ازدواج مردم چه ربطی داره به دیگران دارد
پاسخ ها
محمد یوسفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
موافقم. وقتی چیزی از گذشته...وضعیت فعلی.. آینده نگری یک زوج هنری چیزی نمیدونیم آخه چرا به صرف اختلاف سن دخالت میکنیم.درست نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
4
24
کاش زرد
قهوه ای بود
مردمم براکنجکاوی تو زندگی بفیه نگاه میکنن فقط
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
3
24
واقعا زرد زرد
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
2
19
متاسفانه هنرمندان و مخصوصا سلبریتی های ایرانی انگار در یک دنیای دیگه زندگی میکنند. به واسطه اینکه فالور دارن فکر میکنن هر کاری میتونن بکنند . میتونن هر حرفی بزنن. و از اون بدتر اهل فن و تهیه کنندگانی هستند که به اینها رجوع میکنند برای برنامه سازی. منظورم به صورت واضح تر اینه که تا معروف نشدن ایده ها و هنرشون نابه... معمولا همون ایتدای کارشون بهترین اهنگ هاشون رو میسازن و یا بهترین بازی هاشون رو ارائه میدن. بعد که معروف شدن اینقدر با این پارتی و اون مهمونی رفتن سرشون گرمه که وقت نمیکنن کار خوب دیگه ای ارائه بدن. از اون بدتر بازیگرا و خواننده های هستن که ظاهر خوبی دارن.... اونا دیگه حتی از همون ابتدای کارشون هم ایده و هنر خاصی ندارن که امثالشون زیادن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
4
19
واقعاچرافکرمیکنیدمردم دراین موقع حساس نیاز به یک چنین برنامه مزخرف وبی محتوایی دارن چه دردی رادوامیکنن اصلا اینها خودشان درد جامعه هستن بدبختی برنامه سازان مال بی علمی و تهی بودن از شناخت جامعه است ازدواجهای بی محتوا بعدش هم طلاق سوژه های مهم این برنامه سازان هست قیافه مجری هم دادازتقلیدوخودشیفتگی....
ناشناس
Germany
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
7
5
این برنامه ها شاید بار محتوایی زیادی نداشته باشن اما همه جای دنیا حتی با مهمانهای سطح پایین تر اجرا میشن و طرفدار خودشون رو دارن. قرار نیست سلیقه همه یکی باشه. بدآموزی که نداره بذارید کارشون رو بکنن.
نیما
Netherlands
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
3
3
خیلی ممنونم از انتشار تحلیلتان از این برنامه تلویزیونی و مثالهای خوبی هم که طرح کردید. من اپیزودهای فراوانی از برنامه های هالیوودی که نام بردید نظیر الن شو یا برنامه استیو هاروی و برنامه های آخر شبی مثل جیمز کوردن و یا جیمی فالن را که مثال زده اید دیده ام و هنوز هم دنبال می کنم. واقعا به شخصه هیچ تفاوتی به لحاظ مهمانانی که برنامه های نامبرده دعوت می کنند و یا نوع بازی هایی که با مهمانان انجام می دهند با برنامه پانارومای اشکان خطیبی نمی بینم. آنجا هم در تمام سطوح از بازیگران، خواننده ها، و سلبریتی های درجه اول تا درچه چندم دعوت می کنند و خیلی از سلیبریتی هایی که به برنامه شان دعوت می کنند سواد آنچنانی یا کارنامه حرفه ای بلندبالایی ندارند. حتی موضوعاتی که درباره آنها صحبت می شود بعضا بسیار روزمره یا آنطور که شما نامگذاری کردید مبتذل است. مثلا جنیفر لارنس میاید به برنامه الن و توضیح می دهد چطور خوردن مشروب زیادی کار دستش داده و آبرویش روی فرش قرمز رفته و مثالهای دیگری از این دست. در برتامه های سرگرم کننده هدف پروموت کردن برندها، فیلمها، کتابها، یا برنامه های شخصی است از طریق جذب مخاطب بیشتر، و صدالبته که سازندگان می توانند امور خیرخواهانه را هم در لابه لای آن تشویق کنند مثل الن دجنریس یا رامبد جوان در خنودانه. هدف عموما طرح مسایل عمیق یا علمی نیست. با سپاس مجدد از تحلیل های خوبتان.
پاسخ ها
سارا معمولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
سلام شما چون مودبانه نوشتید من هم دوست دارم جوابتون رو بدم خود شما از جنیفر لارنس مثال آوردید، کارنامه جنیفر لارتس را ببینید، فیلم‌هاو سطح بازیگری رو ببینید، چند جایزه گلدن گلوب برده، جایزه اسکار گرفته ، بفتا گرفته و ....
این بازیگر آدم کمی نیست حالا بیاد راجع به اشتباهاتش حرف بزنه یا هرچی، جایگاهش و وزنش مشخصه ریحانه پارسا 2 فیلم هم بازی نکرده/ فقط یک سریال و یک فیلم/ دریغ از موقعیتی که سوسن تسلیمی از ایران رفته ، گلاب آدینه و بیتا فرهی تو خونه بشینن ، فاطمه معتمد آریا ، لیلا حاتمی، هدیه تهرانی و ... بعد ریحانه پارسا بیاد راجع به ... حرف بزنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
1
5
آفرین موافقم.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
3
4
این که برنامه اشکان خطیبی سطحی بوده درست اما بیخود ادرس اشتباه ندهید. دوره ادعا گذشته برنامه هایی که نام بردید از سوالات جنسی و بیخودتر از سوالات خطیبی لبریزن. میلیونها بیننده رو سرگرم مزخرفات جنسی زندگی لوپز و کارداشیانها میکنند
ناشناس
Turkey
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
3
4
فقط بیرانوند رو می شناسم. این ما هستیم این افراد رو بزرگ می کنیم. خیلی راحت توجه نکنیم. بی خیال بابا
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
1
9
سلام
نقد خیلی خوبی بود ولی آنچه جامعه به سمت آن شتابان در حال حرکت است سطحی نگری می باشدبا احترامی که برای همه گرو ه های اجتماعی قائل هستم ولی چرا ما فقط دنبال مطرح کردن فوتبالیست ها و هنرپیشه ها هستیم ،آیا گرو ه های دیگر جامعه که نقش بسزایی درپیشرفت کشور دارند مثل معلمان و پزشکان و نیرو های نظامی و پرستاران و آتش نشانان و قضات و خلبانان و ...رو نمیشه به عنوان مرجع به جامعه معرفی کرد!
دستور پخت یک شام اسپانیایی خوشمزه با 6 عدد ران مرغ (فیلم) ورود بانوان به ورزشگاه دوباره ممنوع شد! کاهش دوباره نرخ بهره در بانک های ترکیه یادداشت عراقچی در روزنامه چینی: فصل جدیدی از همکاری راهبردی بین ایران و چین آغاز می‌شود لحظه وقوع تصادف عجیب؛ خودروی سواری از کنترل خارج شد (فیلم) انفجار خانه‌ در یزد با سه کشته و ۶ مجروح ترامپ: ترور من ایمان مذهبی خانواده‌ام را تقویت کرد/ در 48 ساعت اول چه خواهم کرد حمله موشکی یمن به تل‌آویو در نیمه شب گذشته (فیلم) عراقچی: بارها به بشار اسد توصیه کردم که با ترکیه وارد مذاکره شود؛ او موافق نبود/ مسائل بین ما و آمریکا قابل حل نیست ولی قابل مدیریت است 2024 چه سالی بود/ پاسخ روزنامه‌نگار مشهور به پرسش‌های مخاطبان/ ایلان ماسک تیشه به ریشه توییتر زد فرمانده سپاه اصفهان: حکومت سوریه بعثی بود/ مردم سوریه اجازه انجام بسیاری از امور شرعی خود را نداشتند/ پشتیبان حکومت نبودند استوری کنایه آمیز محسن تنابنده در رابطه با قطعی‌های برق (عکس) وقتی کپسول گاز تبدیل به موشک می‌شود (فیلم) ۱۲ منطقه تهران در وضعیت قرمز آلودگی هوا ادعای سعید جلیلی : توقف قانون حجاب مصوبه شورای عالی امنیت ملی نیست
#videojsscript