۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۱۸-۰۱-۱۳۹۹
کد ۷۲۲۲۰۳
انتشار: ۱۵:۴۱ - ۱۸-۰۱-۱۳۹۹

کنایه کمدین آمریکایی به ترامپ؛واکسن این ویروس با انتخابات می‌رسد!

آلک بالدوینبازیگر سرشناس هالیوودی بار دیگر دونالد ترامپ را ویروس آمریکا خطاب و تأکید کرد که واکسن این ویروس در انتخابات سال آینده وارد می‌شود!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، الک بالدوین باز هم به ترامپ تاخت و بار دیگر او را ویروس خواند.

وی با توجه به اینکه ویروس کرونا بحرانی از نظر سلامت در جهان ایجاد کرده است، گفت دونالد ترامپ ویروس آمریکاست.

بالدوین که برای ایفای نقش طنزآمیز ترامپ در «شوی زنده شنبه‌شب» همواره با اقبال روبه رو شده، در توئیتر نوشت: این ویروس در آمریکا از ژانویه ۲۰۱۷ شروع شد. واکسن آن نوامبر آینده (زمان انتخابات بعدی) وارد می‌شود.

این در حالی است که بالدوین در ماه فوریه و پیش از آنکه ویروس کرونا بخواهد همه‌گیر شود گفته بود: ترامپ ویروس همه‌گیری است که دنیا را تهدید می‌کند.

ترامپ به دلیل اینکه در شرایطی که بحران سلامت دنیا را گرفته است از ویروس کرونا به عنوان «ویروس چینی» و «آنفلوانزای کونگ» یاد می‌کند، با انتقادهای زیادی روبه رو شده است.

بالدوین هفته پیش هم با حضور اسکایپی در یک برنامه تلویزیونی یادآوری کرده بود که او و همسرش در برابر کودکان درباره ویروس کرونا صحبتی نمی‌کنند.

وی افزوده بود: ما می‌خواهیم آن‌ها بچه باشند و از زندگی‌شان لذت ببرند و از روزشان لذت ببرند.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)