۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۸ - ۲۵-۰۱-۱۳۹۹
کد ۷۲۳۲۶۷
انتشار: ۱۹:۰۸ - ۲۵-۰۱-۱۳۹۹

تکذیب ادعای کمک ایران به منطقه قره‌باغ جمهوری آذربایجان

سفارت ایران در جمهوری آذربایجان روز دوشنبه ادعای برخی رسانه‌های این کشور درباره انتقال سوخت و مواد غذایی از ایران به منطقه قره‌باغ جمهوری آذربایجان که تحت تصرف نیروهای ارمنی است، تکذیب کرد .

به گزارش ایرنا؛ در گزارش مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان آمده است: در شرایط توسعه روابط همه جانبه ایران و جمهوری آذربایجان، دشمنان ما و آن نیروهای که نمی‌توانند توسعه روابط دو کشور را تحمل کنند ، برای جلوگیری از آن ، تصویر ویدیویی جعلی را منتشر می کنند و به این ترتیب سعی دارند خللی در روابط همسایگی خوب دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان ابجاد کنند .

سفارت جمهوری اسلامی ایران با تکذیب این گزارش ویدیویی افزود: جمهوری اسلامی ایران هیچ ارتباط زمینی و هوایی با بخشی از سرزمین‌های جمهوری آذرایجان که تحت تصرف نیروهای ارمنی قرار می گیرد، ندارد و ارامنه در سالهای گذشته نیز با انتشار تصاویر ویدیویی تلاش کردند تا خللی در روابط دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان ایجاد کنند.

در این گزارش با اشاره به تصاویر ویدیویی مذکور اضافه شد: در این تصاویر جعلی همان طوری که مشاهده می شود، مکان و زمان آن مشخص نمی‌باشد و گزارش در این زمینه نیز دور از واقعیت است.

سفارت جمهوری اسلامی ایران افزود : انتظار ما از رسانه‌های جمهوری آذربایجان نیز بررسی صحت گزارشهای دریافت شده قبل از انتشار آن و پرهیز از انتشار گزارشهای بدون منبع موثق، می باشد.

برچسب ها: سفارت ایران
ارسال به دوستان
کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت