۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۵۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۰۵-۰۲-۱۳۹۹
کد ۷۲۵۰۱۸
انتشار: ۱۲:۰۹ - ۰۵-۰۲-۱۳۹۹

پلیس استرالیا در تعقیب مردی که به سمت مسافران عطسه کرد

پلیس می‌گوید که به دلیل شیوع ویروس کرونا این عمل می‌تواند مصداق حمله محسوب شود.

پلیس کانبرا، پایتخت استرالیا به دنبال شناسایی مظنونی است که روز ۲۶ مارس در تراموای شهر به سمت یک یا چند مسافر دیگر عطسه کرد.

پلیس استرالیا در تعقیب مردی که به سمت مسافران عطسه کرد

به گزارش ایسنا، پلیس پایتخت استرالیا با انتشار تصاویر دوربین‌های مداربسته خواستار شناسایی این فرد شد.

در این تصاویر ابتدا فرد مظنون در حال سرفه و سپس جر و بحث با مسافر دیگر دیده می‌شود و به هنگام خروج از تراموا نیز به سمت افراد دیگر عطسه می‌کند.

پلیس می‌گوید که به دلیل شیوع ویروس کرونا این عمل می‌تواند مصداق حمله محسوب شود.

به گزارش یورونیوز، افزایش آزار و اذیت یا شوخی به وسیله سرفه و عطسه به سمت دیگران همزمان با گسترش شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان باعث شده است که مقام‌های قضایی برخی از کشورها هشدارهایی مبنی بر برخورد قضایی در این زمینه بدهند. برای مثال دادستانی سلطنتی انگلیس ماه گذشته اعلام کرد که چنین حملاتی می‌تواند تا دو سال زندان در پی داشته باشد.

برچسب ها: عطسه ، کرونا
ارسال به دوستان
عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان