۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۸ - ۱۲-۰۲-۱۳۹۹
کد ۷۲۶۲۷۶
انتشار: ۱۹:۰۸ - ۱۲-۰۲-۱۳۹۹

دستور روحانی به وزیر بهداشت: تدوین دستورالعمل بهداشتی برای بازگشایی فعالیت‌ها در شهرستان‌های مختلف

دستورالعمل های بهداشتی برای بازگشایی و از سر گیری فعالیت ها در شهرستان های دارای هر کدام از این سه وضعیت، تدوین و ارائه شود.

رئیس‌جمهور بر اطلاع رسانی به موقع ، دقیق و فراگیر به مردم درخصوص شاخص‌های تعیین وضعیت‌های سفید ، زرد و قرمز برای شهرها و استان ها از نظر وضعیت و شیوع بیماری کرونا در شراسر کشور تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز جمعه در گفت و گوی تلفنی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن دریافت گزارش از آخرین وضعیت بیماری کرونا در سراسر کشور و ارزیابی از اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا، بر اطلاع رسانی به موقع ، دقیق و فراگیر به مردم درخصوص شاخص های تعیین وضعیت های سفید، زرد و قرمز برای شهرها و استانها از نظر شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

روحانی در این تماس تلفنی بر ضرورت تعیین شاخص های سه وضعیت سفید، زرد و قرمز از سوی وزارت بهداشت و درمان تاکید کرد و افزود: دستورالعمل های بهداشتی برای بازگشایی و از سر گیری فعالیت ها در شهرستان های دارای هر کدام از این سه وضعیت، تدوین و ارائه شود.

رئیس جمهور همچنین به وزیر بهداشت دستور داد تا شرایط و دستورالعمل های بهداشتی آغاز فعالیت مشاغل و مراکز پرتجمع و پررفت و آمدی که تاکنون بازگشایی نشده اند را آماده و برای تصویب در جلسه روز یکشنبه ستاد ملی کرونا، ارائه کند.

دکتر "سعید نمکی" وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این تماس تلفنی، گزارش کاملی از وضعیت بیماری کرونا در کشور و همچنین اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا به رئیس جمهور ارائه کرد.

برچسب ها: روحانی ، وزیر بهداشت
ارسال به دوستان
زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید هشدار: اینگونه ورزش‌کردن باعث چاقی و افزایش وزن می‌شود! اسمارت 5# آماده ورود به بازار است (+تصاویر) چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟ باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود رشیدی کوچی : به مردم می‌گویند یک وعده غذا بخورید، اما خودشان بر سر سفره رنگین می‌نشینند/ مردم به آگاهی رسیده اند