۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۲۲-۰۲-۱۳۹۹
کد ۷۲۸۰۰۸
انتشار: ۱۶:۱۳ - ۲۲-۰۲-۱۳۹۹

یکی از بزرگترین ایرلاین‌های جهان در آستانه فروپاشی

شرکت هواپیمایی Aviancaشرکت هواپیمایی Avianca که از بزرگترین و قدیمی‌ترین ایرلاین‌های منطقه آمریکای لاتین و جهان به شمار می‌رود، تحت تاثیر بحران پاندمی کرونا و چالش‌های مالی، از دادگاه نیویورک آمریکا درخواست حمایت کرده است.

به گزارش ایسنا، شرکت هواپیمایی Avianca فعال و مستقر در کلمبیا که دومین ایرلاین بزرگ در منطقه آمریکایی لاتین و از قدیمی ترین شرکت های هواپیمایی در جهان به شمار می‌رود، در ماه های گذشته تحت تاثیر افت شدید تقاضا برای سفرهای هوایی و زمین‌گیر شدن هواپیماهای آن ناشی از شیوع گسترده و همه گیری ویروس خطرناک و مرگبار کرونا، با بحران‌های مالی متعددی روبرو شده و اعلام کرده که به مرز ورشکستگی و فروپاشی رسیده است.

آنکو وندر ورف، مدیرعامل این ایرلاین کلمبیایی در این خصوص خاطرنشان کرده است: ثبت درخواست حمایت از وضعیت و ورشکستگی Avianca در دادگاه نیویورک آمریکا اقدامی ضروری در مواجهه و مقابله با مشکلات و چالش های مالی این شرکت محسوب می‌شود.

بر اساس گزارش فایننشال تایمز و رویترز، وی در ادامه سخنان خود افزود: بحران پاندمی کرونا بزرگترین چالش تاریخ ۱۰۰ ساله این شرکت است و در صورتی که از وضعیت آن حمایت شود، Avianca قادر خواهد بود در سال‌های آینده نیز همچون گذشته با قدرت به کار و فعالیت خود ادامه دهد.

Avianca پس از شرکت هواپیمایی LATAM Airlines شیلی بزرگترین ایرلاین در منطقه آمریکای لاتین و پس از هلند نیز قدیمی ترین هواپیمایی جهان به شمار می‌رود.

برچسب ها: ایرلاین‌
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است