۲۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۲۶-۰۲-۱۳۹۹
کد ۷۲۸۵۹۹
انتشار: ۱۰:۰۱ - ۲۶-۰۲-۱۳۹۹

۲ کشته و ۶ زخمی بر اثر واژگونی سه خودرو در مهریز یزد

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس یزد گفت: بر اثر واژگونی خودروهای ۲۰۶ ، پیکان وانت و ۴۰۵ در جاده مهریز به کرمان ۲ نفر کشته و ۶ نفر زخمی شدند.

سید حسین طباطبایی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حوادث شب گذشته اتفاق افتاد و مجروحان برای مداوا به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.

وی ادامه داد: علت بروز این حوادث توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است که اطلاع‌رسانی می‌شود. 

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و بالعکس تردد می کنند و جاده های مهریز از ترافیک بالایی برخوردار است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

ارسال به دوستان
دستور پزشکیان برای برقراری مستمری و تامین مسکن خانواده جانباختگان حادثه معدن طبس بخشش ۶ مامور محکوم به قصاص از سوی اولیای دم ۳ مقتول قالیباف: سردار قاآنی در سلامت کامل است و در حال انجام وظایف و ماموریت‌های ویژه خود است نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان: نیروهای نخبه هنوز وارد درگیری نشده‌اند بازداشت عاملان رعب و وحشت در مشگین شهر اردبیل 4 کشته در پی انفجار یک پمپ بنزین در گروزنی روسیه تظاهرات در تل آویو در اعتراض به عدم حصول توافق آتش‌ بس در غزه قالیباف: بار‌ها اعلام کردیم که از حریم کشور‌های همسایه نباید برای تجاوز به ایران استفاده شود جنگندگی یا بی‌برنامگی؟ تحلیل بازی ایران و ازبکستان توضیح پلیس درباره فیلم تیراندازی در ملک‌شهر اصفهان هادی چوپان در آستانه پاداشی میلیاردی؛ رکورد جایزه مستر المپیا شکسته می‌شود؟ پاداش 300 میلیونی برای قهرمانان کشتی ایران؛ جوایز رنکینگ مجارستان پرداخت شد آیا عملیات طوفان الاقصی اشتباه بود؟ روسیه: انهدام ۱۲۵ پهپاد اوکراین طی ۲۴ ساعت گذشته کشف 3 جسد در حادثه آتش سوزی بازار آهن تهران