۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
فیلم بیشتر »»
کد ۷۳۲۰۷۷
انتشار: ۱۲:۱۵ - ۱۸-۰۳-۱۳۹۹

هیجان انگیزترین چرخ و فلک جهان در چین (+عکس)

این چرخ و فلک فعلی بسیار جذاب است و در حال انجام آزمایش های ایمنی اضافی روی آن هستند و انتظار می‌رود در پایان ماه آینده به روی دوستداران هیجان باز شود.

به تازگی چین چرخ و فلکی در لبه یک صخره به طول تقریبی ۷۰۰ متر، با سرعت ۱۳۰ کیلومتر در ساعت ساخته است که از آن به عنوان وحشتناک‌ترین چرخ و فلک در جهان یاد می‌شود. این چرخ و فلک وحشتناک از یک برج قوسی ۱۰۰ متری و قطر ۹۱.۵ متری تشکیل شده و قادر است مغز انسان را به بی حسی برساند.

هیجان انگیزترین چرخ و فلک جهان

لی پنگ فی، مدیر کل شرکت جهانگردی چین، فاش کرد که چرخ و فلک پر سرعت از یک سازه فولادی با بالاترین عملکرد ایمنی در جهان ساخته شده است، زیرا از طریق فن آوری های پیشرفته‌ای از قبیل جوشکاری نرم و برای اطمینان از امنیت گردشگران ضد طوفان و برق، طراحی شده است و می تواند در برابر ده زمین لرزه و طوفان مقاومت کند.

بیشتر بخوانید: 

بلندترین چرخ‌ و‌ فلک دنیا (+عکس)

پایان ساخت بزرگ ترین چرخ و فلک دنیا (+عکس)

ساخت بزرگترین چرخ و فلک جهان (+عکس)

این چرخ و فلک فعلی بسیار جذاب است و در حال انجام آزمایش های ایمنی اضافی روی آن هستند و انتظار می‌رود در پایان ماه آینده به روی دوستداران هیجان باز شود. گفته می‌شود که این چرخ و فلک تجربه هیجان انگیزتری نسبت چرخ و فلک نوویس در کوئینزتاون، نیوزیلند و گلن وود در کانیون کلرادو ارائه می دهد.

منبع: تابناک باتو

برچسب ها: چرخ و فلک
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر