۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۱ - ۱۹-۰۳-۱۳۹۹
کد ۷۳۲۳۰۳
انتشار: ۱۶:۵۱ - ۱۹-۰۳-۱۳۹۹

پیشنهاد سازمان اوج به ارتش برای همکاری‌های هنری و رسانه‌ای

سازمان اوج و ارتشمسئول سازمان هنری رسانه‌ای اوج در نامه‌ای به دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، آمادگی این سازمان را جهت همکاری در زمینه‌های هنری و رسانه‌ای اعلام کرد. 

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز ارتباطات و رسانه سازمان هنری رسانه ای اوج، احسان محمد حسنی در پی اظهارات اخیر معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران نامه‌ای نوشته که متن آن به این شرح است: 

«خدمت امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران

مصاحبه چند روز اخیر حضرتعالی با یکی از رسانه‌ها که با گلایه از برخی آثار هنری تولید شده در نهادها و سازمانهای فرهنگی هنری کشور درباره ارتش جمهوری اسلامی همراه بود، نشان از انگیزه جنابعالی برای ایجاد تحولی جدی و عمیق در تولیدات هنری و رسانه‌ای مرتبط با مجاهدتهای فرزندان این کشور در ارتش دارد.

ما نیز بر این موضوع صحه می‌گذاریم که رشادت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در جبهه‌های جنگ و پس از آن در حفظ و حراست از ایران عزیز، مملو از قصه‌های جذاب و مهیجِ خواندنی و دیدنی است و می‌تواند دست مایه ساخت آثار هنری فاخر برای جامعه ایران باشد.

 به همین منظور یاران و برادران شما در سازمان هنری رسانه‌ای اوج، جهت هر گونه کمک، همکاری، انتقال تجربه و اقدامی در زمینه‌های هنری و رسانه‌ای برای رفع این دغدغه ارزشمند اعلام آمادگی می‌نمایند. سابقه همکاری‌های گذشته سازمان هنری رسانه‌ای اوج و ارتش جمهوری اسلامی ایران که منجر به تولید چندین مجموعه مستند در ارتباط با فداکاری‌های نیروهای ارتش، موشن گرافیک‌ها و تصویرگری‌های این سازمان از فعالیت‌های ارتش جمهوری اسلامی در بزنگاه‌های حادثه، همچون زلزله کرمانشاه و سیل گلستان و خوزستان، و یا فیلم سینمایی جدید این سازمان با نام «اوج۱۱۰» که به مجاهدت‏‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی می‌پردازد و در مراحل پایانی تولید قرار دارد، همواره با تجربه‌ای مثبت و اثربخش همراه بوده است. 

إن شالله افزایش و تعمیق این ارتباط و همکاری هم می‌تواند منجر به تولید آثار هنری فاخر درباره برگهای زرین تاریخ انقلاب اسلامی شود و هم به شکل‌گیری فرایندها و ساختارهایی فراتر از تولید چند اثر هنری رسانه‌ای بیانجامد.»

امیر دریادار سیاری اخیرا در بخش‌های از یک گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا که از خروجی این رسانه پس از چند ساعت حذف شد، از برخی فیلم‌ها و سریال‌های ساخته شده با موضوع دفاع مقدس با آن‌هایی که تصویری غیر واقعی از برخی فرماندهان ارتش نشان داده‌اند، انتقاد کرد. 

برچسب ها: ارتش ، سازمان اوج
ارسال به دوستان
عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان