۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۵ - ۰۲-۰۴-۱۳۹۹
کد ۷۳۴۴۸۱
انتشار: ۲۲:۴۵ - ۰۲-۰۴-۱۳۹۹

صدور احکام پرونده اختلاس در شهرداری دوگنبدان

این پرونده ۲۱ متهم شامل عضو سابق شورای شهر، کارمندان شهرداری و چند نفر دلال و کارمند دارد.

رئیس دادگستری شهرستان گچساران (کهگیلویه و بویراحمد): گفت: احکام پرونده اختلاس برخی کارکنان شهرداری و عضو سابق شورای شهر دوگنبدان صادر شد.

رضا غریب پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: رای این پرونده پیش از این در دادگستری گچساران صادر شده بود و پس از اعتراض متهمان با تغییر جزئی در دادگاه تجدید نظر کهگیلویه و بویراحمد تایید و ابلاغ شده است.

وی بیان کرد: این پرونده ۲۱ متهم شامل عضو سابق شورای شهر، کارمندان شهرداری و چند نفر دلال و کارمند دارد.

غریب پورافزود: عناوین اتهامی این افراد اختلاس، استفاده از سند جعلی و تحصیل مال از طریق نامشروع است.

رئیس دادگستری گچساران ابراز داشت: این افراد وجوه دریافتی از شهروندان برای تمدید پروانه ساخت، عوارض ساختمان و سایر خدمات شهراری را با استفاده از اسناد جعلی به حساب خود واریز می کردند.
غریب پور تصریح کرد: این متهمان به حبس طولانی مدت، انفصال از خدمات دولتی و رد مال محکوم شده اند.

وی گفت: بیشترین میزان حبس در این پرونده به مدت ۱۲ سال تعیین شده است.

غریب پور تاکید کرد: این رای به زودی به اجرای احکام دادگستری ارسال و اجرا می‌شود.

پرونده بزرگ اختلاس در شهرداری دوگنبدان چهار سال پیش شناسایی شد.

ارسال به دوستان
سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / جایزه ۷ میلیون دلاری امریکا برای دستگیری "ابراهیم عقیل" بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس) استراتژی "گزینه پیش فرض" چیست؟ (فیلم) کدام ویتامین کلید درمان میگرن است؟ صندل‌ های چرمی توت ‌عنخ‌ آمون؛ نماد نابود کردن دشمنان! (+تصاویر) ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود