۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۱۰-۰۴-۱۳۹۹
کد ۷۳۵۴۷۱
انتشار: ۱۲:۲۰ - ۱۰-۰۴-۱۳۹۹

روح‌الله زم به اعدام محکوم شد

دادگاه ۱۳مورد از عناوین ریز اتهامات مدیر کانال آمد نیوز را از مصادیق افساد فی‌الارض دانسته و حکم اعدام برای او صادر شده و برای مابقی مجازات‌ها حکم حبس گرفته است

روح‌الله زم به اعدام محکوم شدعصرایران- سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد که حکم اعدام روح الله زم صادر شد.

به گزارش ایلنا، غلامحسین اسماعیلی درباره آخرین وضعیت پرونده روح الله زم گفت: حکم اعدام برای وی صادر شده است که غیرقطعی است و اگر وکیل وی و خودش اعتراضی داشته باشند، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد: دادگاه حکم خود را صادر کرده است؛ ۱۳مورد از عناوین ریز اتهامات زم را از مصادیق افساد فی الارض دانسته و حکم اعدام برای او صادر شده است و برای مابقی مجازات‌ها حکم حبس گرفته است.

وی تاکید کرد: البته این حکم غیرقطعی است و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است و رای نهایی دیوان عالی کشور سرنوشت پایانی این حکم را رقم می‌زند.

-------------------------------------------

بیشتر بخوانید:

*روح ‎الله زم: اگر کاری از دستم در رفت اظهار ندامت و پشیمانی می‌کنم/ با یک لغزش عاقبت آدم به باد می‌رود

*ماجرای پاداش ۵۰۰ هزار دلاری روح الله زم برای حمله موشکی به پایگاه سپاه (فیلم)

*بخش‌هایی از پنجمین جلسه محاکمه مدیران آمدنیوز (فیلم)

برچسب ها: روح الله زم
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است