۳۰ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۰۹-۰۳-۱۳۸۸
کد ۷۳۷۳۶
انتشار: ۰۹:۳۴ - ۰۹-۰۳-۱۳۸۸

تريلر هوو 30 خودرو را در هم كوبيد

ترافيك ناشي از اين تصادف به 15 كيلومتر رسيده بود كه با تلاش مأموران پليس راه اين ترافيك در حال حاضر روان شده است اما ترافيك تا ساعت 8 صبح در اين محور سنگين بود.


فارس: رئيس مركز كنترل ترافيك پليس راه كشور گفت: ساعت 6:30 ‌صبح امروز، نقص سامانه ترمز تريلر هوو، 30 خودرو عبوري را درهم كوبيد.

سرهنگ حسين عليشاهي افزود: صبح امروز در محور فيروزكوه و در نزديكي گردنه گدوك به دليل نقص فني در سامانه ترمز و چرخ تريلر هوو نزديك 30 خودرو تصادف كردند كه باعث ترافيك شديد در اين محور شد.

سرهنگ عليشاهي گفت: ترافيك ناشي از اين تصادف به 15 كيلومتر رسيده بود كه با تلاش مأموران پليس راه اين ترافيك در حال حاضر روان شده است اما ترافيك تا ساعت 8 صبح در اين محور سنگين بود.

رئيس مركز كنترل ترافيك پليس راه كشور ‌اظهار داشت: پيش از اين نقص فني اين خودروها باعث بروز تصادفاتي در جاده‌هاي كشور شده بود و در تعطيلات نوروزي تردد تريلرهاي هوو در جاده‌هاي كشور ممنوع اعلام شد.

وي افزود: عليرغم نصب ترمز ABS بر روي هوو به علت نقص در سامانه چرخ و ترمز اين خودرو مشكلات همچنان پابرجاست و پليس راه از تردد اين خودروها در جاده‌هاي كشور نگران است.
 
ارسال به دوستان