۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۴۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۳ - ۲۰-۰۵-۱۳۹۹
کد ۷۴۱۸۵۴
انتشار: ۲۲:۴۳ - ۲۰-۰۵-۱۳۹۹

فرمانده انتطامی کرمانشاه: دستگیری یکی از سرشبکه‌های اخلال ‌در نظام ارزی

 فرمانده انتطامی استان کرمانشاه از دستگیری یکی از سرشبکه‌ها و اخلال‌گران نظام ارزی و کشف ۳۵ هزار دلار در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی به دنبال گشت های هدفمند خود در شهر کرمانشاه موفق به شناسایی یکی از سرشبکه های اخلال در نظام ارزی شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی این فرد و هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی ضمن دستگیری وی بازرسی های لازم را نیز انجام دادند.

جاویدان تصریح کرد: در این بازرسی 35 هزار دلار که معادل 8 میلیارد ریال بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان مبارزه با دلالان ارز و اخلالگران نظام اقتصادی را از مهمترین برنامه هایی عنوان کرد که پلیس کرمانشاه دنبال می کند.

برچسب ها: کرمانشاه ، نظام ارزی
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید