۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۴۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۲۱-۰۵-۱۳۹۹
کد ۷۴۲۰۲۲
انتشار: ۲۲:۲۰ - ۲۱-۰۵-۱۳۹۹

ترامپ، بولتون را "احمق" خواند

ترامپ ادعای مشاور پیشین امنیت ملی خود را مبنی بر این‌که او بیش از سیا به رئیس جمهوری روسیه اعتماد را نادرست خواند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، سخنان جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی خود را که گفته بود، او به ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه بیشتر از سازمان اطلاعات آمریکا اعتماد دارد، دروغ خواند.

ترامپ در توییترش نوشت: "جان بولتون، یکی از احمق‌ترین افرادی است که تاکنون در دولت ملاقات کرده‌ام ... غالباً می‌گوید که به ولادیمیر پوتین بیشتر از آژانس‌های اطلاعاتی‌مان احترام می‌گذارم و حتی به آن اعتماد می‌کنم در حالی که قطعاً این درست نیست".

بولتون پیش از این گفته بود که هنگام دریافت گزارش‌های اطلاعاتی مربوط به روسیه خشم دونالد ترامپ را دیده است.

برچسب ها: ترامپ ، بولتون
ارسال به دوستان
محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی