۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد ۷۴۵۸۷۹
انتشار: ۱۵:۵۰ - ۱۸-۰۶-۱۳۹۹

ال‌جی از گوشی چرخان رونمایی می‌کند

شرکت ال‌جی در رویدادی که ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور ، هفته آینده) به طور آنلاین برگزاری می‌شود از موبایل «ال‌جی وینگ» رونمایی می‌کند.

ال‌جی در مراسمی که به طور آنلاین در هفته آینده برگزار می‌شود از موبایل ال‌جی وینگ با نمایشگر چرخان رونمایی می‌کند.

به گفته این شرکت موبایل مذکور نخستین محصول در «پروژه اکسپلورر » است. موبایل‌های جدید ال‌جی برای کشف راه‌های جدید جهت استفاده از تلفن‌های هوشمند، تمرکز روی نیازهای درحال تکامل و متغیر مشتریان و به چالش کشیدن هنجارهای تثبیت شده کاربران طراحی شده‌اند.

ال‌جی از گوشی چرخان رونمایی می‌کند

موبایل «ال‌جی وینگ» یک ویژگی کلیدی و جدید دارد که تلفن‌های هوشمند فعلی فاقد آن هستند. البته ال‌جی در این‌باره توضیحی نداده است.

اما طبق گزارش‌های منتشر شده به نظر می‌رسد ال‌جی وینگ، موبایلی با نمایشگر چرخان باشد.

این دستگاه دارای یک نمایشگر اصلی ۶.۸ اینچی است که می‌تواند به شکل Tبچرخد. همچنین یک نمایشگر ثانویه ۴ اینچی دارد.

البته به نظر نمی‌رسد این دستگاه چندان ارزان باشد و به گفته یک منبع آگاه با قیمت هزار دلار عرضه خواهد شد.

منبع: مهر

ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر