۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۴۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۳ - ۲۲-۰۶-۱۳۹۹
کد ۷۴۶۵۲۲
انتشار: ۲۳:۱۳ - ۲۲-۰۶-۱۳۹۹

آمریکا میدان جنگ آینده را اعلام کرد

فرمانده نیروی هوایی آمریکا مکان احتمالی یک جنگ بزرگ آینده را که با مشارکت کشورش به وقوع خواهد پیوست، اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از Defence News گزارش داد، چارلز براون، فرمانده نیروی هوایی آمریکا، مکان احتمالی یک جنگ بزرگ آینده را با مشارکت این کشور اعلام کرد.

به گفته براون، جنگ آینده با مشارکت آمریکا مشابه درگیری‌های دو دهه گذشته نخواهد بود.

وی گفت: «جنگ آینده از سواحل ما دور نخواهد بود».

این ژنرال آمریکایی اطمینان دارد که جنگ آینده با مشارکت آمریکا با توجه به تلفات نظامی و خطراتی که برای ملت این کشور وجود دارد، یادآور جنگ جهانی دوم و اتفاقاتی که بر سر آمریکا آمد، خواهد بود.

این نشریه خاطر نشان می‌کند که فرمانده جدید نیروی هوایی آمریکا با مخالفت نمایندگان کنگره که مخالف تعطیلی پایگاه‌های نظامی با هواپیماهای منسوخ در مناطق خود هستند، مواجه خواهد شد.

همچنین این نشریه خاطرنشان کرد که عمده هزینه‌های نوسازی در دوران رهبری براون بر عهده شرکت نظامی –صنعتی Northrop Grumman است که مسؤول ایجاد بمب افکن‌های استراتژیک سنگین بی-۲۱ و راکت‌های بین قاره‌ای جدید بازدارنده استراتژیک Ground based است.

در ماه سپتامبر، والری اینسینا، روزنامه نگار نشرینه Defence News، در مورد بازید از مرکز عملیات رزمی، ایجاد شده در پایگاه نیروی دریایی آمریکا اندروز؛ جایی که وی عملیات شبیه سازی شده‌ای از «سیستم کنترل جنگ انقلابی» را مشاهده کرد گفت که طی آن پاسخ واشنگتن به حمله یک دشمن بالقوه (احتمالاً مسکو) نشان داده شد.

ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!