۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۴۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۳-۰۶-۱۳۹۹
کد ۷۴۶۵۷۰
انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۳-۰۶-۱۳۹۹
رپرتاژ آگهی

با یادگیری زبان در تجارت به اوج برسید

یادگیری زبان همیشه به شما کمک می کند تا بتوانید یک قدم از سایرین جلوتر باشید. کسانی که از زبان برای مقاصد تجاری استفاده می کنند. حقیقتا موفق تر از سایرین هستند. به عنوان مثال تصور کنید که یک شخص قصد خرید یا فروش کالاها یا خدمات به کشور دیگری را دارد، مسلما اگر بتواند به زبان کشور مقصد صحبت کند بهتر می تواند درباره کیفیت اجناس، مکان خرید آن ها، واسطه ها، زمان تحویل، زمان ارسال، تبدیل ارز و کلیه موارد مربوطه اطلاعات کسب کند.

از طرفی زمانی که شما می توانید به زبان بومی یک منطقه صحبت کنید، قطعا آن ها بیشتر به شما اعتماد کرده و تصور می کنند که زمان زیادیست که با کشور آن ها کارهای تجاری انجام می دهید. وقتی که یادگیری زبان را شروع کرده باشید و به عنوان یک فرد مسلط به تجارت در کشور دیگری مشغول شوید به منابع اطلاعاتی وتجربی آن جا نیز دسترسی پیدا کرده و با اصول تجارت جهانی آشنا می شوید. دانش زبان به شما کمک خواهد کرد که تولید کننده ها و کارخانه ها را مستقیما برای خرید اجناس مورد بررسی قرار دهید و کالاهای تان را در بازارهای مناسب تری به فروش برسانید.

با یادگیری زبان در تجارت به اوج برسید


یادگیری زبان کلید قفل محدودیت هاست

اگر زبان جدیدی را یاد بگیرید در حقیقت یک راه جدید را به هر زمینه ای از جمله تحصیل، زندگی، کسب و کار و غیره را به روی خودتان گشودید. یادگیری زبان محدودیت ها و موانع پیشرفت را از میان برمی دارد و به شما جهت می دهد. اگر زبان دیگری را به جز زبان مادری تان بلد باشید می توانید به دنبال کشفیات جدید در رابطه با آن بروید و جهان پیشرفت و ترقی خود را متحول کنید. شاید با خود بگویید، یادگیری زبان زمان می برد یا کاری نیست که من از پس آن بربیایم. این ها همه افکار منفی هستند که شما را از رشد باز می دارند.

شما با قرار گرفتن تحت یک آموزش اصولی و کارآمد، می توانید خیلی سریع به تسلط در هر زبانی برسید. اما حالا که از آموزش اصولی صحبت کردیم، خوب است بدانید که وب سایتی جذاب و خوبی در رابطه با آموزش زبان های خارجی با نام من و زبان، در دسترس شما قرار دارد. من و زبان اولین وب سایت آموزش زبان های خارجی با زبان فارسی است که تمامی نکات کاربردی، اصطلاحات و موارد آموزشی را بدون کم و کاست مطابق با متدهای روز دنیا به زبان آموزان آموزش می دهد. ساخت این استارتاپ بر اساس تحقیقات و مطالعات فراوان آغاز شده و تا به امروز توانسته زبان آموزان بسیاری را به خواسته شان یعنی تسلط بر زبان خارجی مورد نظرشان برساند. بنابراین اگر شما نیز برای تجارت یا به منظور رسیدن به سایر اهداف تان نیاز به یادگیری زبان جدیدی دارید، ما استفاده از من و زبان را به شما توصیه می کنیم.

با یادگیری زبان در تجارت به اوج برسید

لذت کسب درآمد به دلار و یورو را با یادگیری زبان تجربه کنید

زمانی که بتوانید تجارت خود را به سطوح بین المللی گسترش دهید، می توانید درآمد خود را نیز به واحد پولی رایج در آن کشور تبدیل نمایید. بسیاری از افراد برای اهداف خود محدودیت قائل می شوند و اجازه نمی دهند که بلند پروازی های شان به نتیجه برسد. البته درست است که بلند پروازی بیش از حد نتایج مناسبی در پی نخواهد داشت، ولی در حد معقول می تواند شما را  فراتر از رویاهای تان ببرد و شما را به برترین قدرت در میان سایر رقبا تبدیل کند. اما افرادی که همواره به دنبال تحقق یافتن رویاهای شان هستند و برای رسیدن به آن ها رویکردهای بین المللی و جهانی دارند، به نقطه ای می رسند که یک فرد عادی و قانع نخواهد رسید.

در ایران کسب و کارهای بسیاری وجود دارد، اما اگر توجه کنید تنها آن هایی که محدود به ایران نیستند و گام های شان را فراتر از مرزها گذاشته اند، توانسته اند به سرمایه کلان و ایده آل های شان برسند. لذت کسب درآمد به دلار و یورو آرزویی است که ممکن است هر فردی در ذهن داشته باشد. برای رسیدن به این آرزو باید دست به کارهای نوین زد، باید جایگاه خود را از چارچوب داخلی به گستره جهانی ارتقاء داد، باید فکری کرد و با استراتژی های روز همسو شد.

با یادگیری زبان در تجارت به اوج برسید

با یادگیری یک زبان خارجی شروع کنید. قدم گذاشتن در این راه می تواند به شما کمک کند تا شرکای تجاری بیشتری برای خود پیدا کنید. به عنوان مثال اگر شخصی از چین در ارائه کالاها یا خدمات به شما کمک می کند و یا بالعکس شما به او خدمات یا کالاهای تان را عرضه می کنید، می توانید این شانس را داشته باشید که با بهره مندی از یک زبان مشترک یکدیگر را یاری کنید. مثلا او از شرایط بازار و یا کالاهای مورد نیاز در چین به شما اطلاع رسانی کند و یا شما به او سفارش های مورد نیازتان را با جزئیات و دقت مضاعفی منتقل کنید.

از زاویه ای دیگر می توان به این موضوع پرداخت که یادگیری زبان می تواند به شما در راه اندازی یک کسب و کار پویا و موثر در کشوری دیگر کمک کند. برای مثال شما با یادگیری زبان انگلیسی موفق می شوید که به راحتی یک شرکت در کشوری اروپایی ثبت کنید یا ایده استارتاپی موفقی را به اجرا برسانید. چنین اقداماتی تنها با برخورداری از مهارت های زبان است که اتفاق می افتد. هر چه تسلط بیشتری در یک زبان داشته باشید امکان داشتن یک زندگی وتجارت با خاطر آسوده، بهتر برای تان فراهم می شود. یادگیری زبان دوم یا چندم از شما انسان توانمندی می سازد که در همه عرصه ها شکست ناپذیر است و می تواند همه جهان را تحت تاثیر اهداف خود قرار دهد. بنابراین با شرکت در دوره های آموزش زبان وب سایت من و زبان این موقعیت را برای خودتان به ارمغان بیاورید.

برچسب ها: یادگیری زبان
ارسال به دوستان