۰۳ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۴۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۲۹-۰۶-۱۳۹۹
کد ۷۴۷۴۵۹
انتشار: ۱۱:۵۰ - ۲۹-۰۶-۱۳۹۹

امکان انجام تکالیف دانش‌آموزان در شبکه شاد فراهم شد

امکان انجام تکالیف دانش‌آموزان در شبکه شاد فراهم شدبا افزایش ظرفیت‌ها در نسخه جدید شبکه آموزشی دانش‌آموز، امکان انجام تکالیف دانش‌آموزان در شبکه شاد فراهم شد.

به گزارش ایسنا، در شرایط کرونایی و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌منظور پیشگیری از ایجاد وقفه در فرآیند آموزش دانش آموزان، در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی از نسخه جدید شاد رونمایی شد.

ازآنجا که تکلیف یکی از مهمترین روش‌های کمک به یادگیری و تثبیت آموخته‌های دانش‌آموز است؛ این سرویس در راستای پیشرفت دانش‌آموز به معلم کمک می‌کند تا از وضعیت یادگیری دانش‌آموز و نقاط ضعف و قوت وی در دروس مطلع شود؛ سرویس تکلیف برای معلم شامل ۳ بخش تکالیف در جریان، تکالیف به اتمام رسیده و ثبت تکلیف جدید ارائه‌ شده است.

معلم می‌تواند با انتخاب کلاس و درس خود پس از تعیین عنوان و مشخصات، تکلیف را ثبت کند؛ تکلیف ایجاد شده در قسمت تکالیف در جریان قرارگرفته و پس از اتمام زمان و تاریخ فعال بودن، به قسمت تکالیف به اتمام رسیده اضافه می‌شود تا معلم ضمن مشاهده پاسخ‌های ارسال‌ شده دانش‌آموزان، تصحیح و نمره دهی به آن بتواند پاسخ صحیح تکلیف را بارگذاری کرده و با ارسال مجدد آن به کلاس‌ها و مدارس دیگر تعامل خود را با سرویس ارائه‌ شده افزایش دهد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، ایجاد و تعریف تکالیف توسط معلمان، امکان دسترسی هر معلم به دانش‌آموزان کلاس‌های خود و پیگیری تکالیف آن‌ها، امکان ارسال سؤال به‌صورت فایل، امکان ضمیمه کردن پاسخ به‌صورت فایل توسط دانش‌آموز، امکان ضمیمه کردن فایل پیوست به سؤالات به‌صورت تصویر، صدا و یا فایل توسط معلم، امکان تصحیح تکلیف توسط معلم و ثبت نمره، امکان مشاهده نمره تکلیف، از ویژگی‌های سرویس تکلیف الکترونیکی شاد به‌منظور تسهیل فرایند ارائه، دریافت و ارزیابی تکالیف است.

برچسب ها: شبکه شاد
ارسال به دوستان
سیاره الماس؛ جرم نجومی درخشانی که به دور تپ‌اختر می‌چرخد! هاموی از ظهور تا افول؛ داستان خودرو رزمی که جیپ را شکست داد اما خودش نیز منسوخ شد (+عکس) علائمی که بدن یک ماه قبل از سکته قلبی نشان می‌دهد موجود نامیرایی که می‌تواند نوعی سرطان مسری ایجاد کند! حادثه معدن طبس آخرین داغ خواهد بود؟ پزشکیان: کشتار انسان در غزه و حمله به لبنان در سایه سکوت مجامع بین‌المللی و حمایت‌های آمریکا از این رژیم یک فاجعه است غریب‌ آبادی: ماشین کشتار در غزه باید متوقف شود حضرتی: بلومبرگ دربارۀ موضع رئیس‌ جمهور در خصوص رژیم صهیونیستی شیطنت کرد داور دربی ۱۰۴ مشخص شد تصادف اتوبوس با پژو در مشگین شهر با ۲۱ مصدوم تخت‌روانچی: درباره موضوعات رفع تحریم و هسته ای با مورا گفتگو کردیم پزشکیان در سازمان ملل: تحریم‌های یکجانبه دستیابی به اهداف توسعه‌ پایدار را متوقف می‌کند راز خنده‌های کنترل‌ناپذیر: چرا قلقلک ما را به خنده می اندازد؟ دیدار اردوغان و پزشکیان در نیویورک درآمد هنگفت کمیته انضباطی از جرایم لیگ برتری