۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۴۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۰۷-۰۷-۱۳۹۹
کد ۷۴۸۸۲۲
انتشار: ۱۰:۳۱ - ۰۷-۰۷-۱۳۹۹

بخشش 3 محکوم به اعدام در گیلان

بخشش 3 محکوم به اعدام در گیلاندادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان از رهایی 3 محکوم به قصاص در گیلان با گذشت اولیای دم خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان امروز گفت: با تلاش‌های مستمر دادسرای عمومی و انقلاب مرکز گیلان، 3 محکوم به قصاص در 3 پرونده قتل، با جلب رضایت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافتند.

سید مهدی فلاح میری افزود : این محکومان در زمان وقوع قتل 17، 18 و 41 ساله بودند که به ترتیب پس از 10، 12 و 6 سال انتظار برای اجرای حکم ، با بخشش اولیای دم از مجازات نجات یافتند.

وی ضمن قدردانی از تلاش کارکنان اجرای احکام کیفری دادسرای رشت و شورای حل اختلاف برای جلب رضایت اولیای دم ، اضافه کرد : اجرای قصاص حق اولیای دم است که در این 3 پرونده ، اولیای دم با گذشتن از حق شرعی و قانونی خود ، 3 انسان را از مرگ نجات داده و به زندگی بازگرداندند.

برچسب ها: اعدام
ارسال به دوستان
ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم