۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۴۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۴ - ۱۰-۰۷-۱۳۹۹
کد ۷۴۹۴۰۳
انتشار: ۱۷:۲۴ - ۱۰-۰۷-۱۳۹۹

بیانیه مشترک روسیه، آمریکا و فرانسه درباره درگیری‌های قره‌باغ

بیانیه مشترک روسیه، آمریکا و فرانسه درباره درگیری‌های قره‌باغروسای جمهوری سه کشور روسیه، آمریکا و فرانسه در بیانیه‌ای مشترک خواستار توقف فوری درگیری‌ها در قره‌باغ شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، دونالد ترامپ و امانوئل ماکرون روسای جمهوری روسیه، آمریکا و فرانسه با انتشار بیانیه مشترکی خواستار توقف فوری درگیری‌ها در قره‌باغ شدند.

در این بیانیه آمده است: روسای جمهوری روسیه، آمریکا و فرانسه به عنوان روسای مشترک گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا تشدید خشونت‌ها در خط تماس منطقه مورد مناقشه "قره‌باغ کوهستانی" را قاطعانه محکوم می‌کنند.

در ادامه سران سه کشور روسیه، آمریکا و فرانسه، تشدید تنش‌ها در منطقه قره باغ را به شدت محکوم کردند و از رهبران ارمنستان و آذربایجان خواستند که بلافاصله و بدون هیچ گونه شرطی مذاکرات را از سر بگیرند.

برچسب ها: روسیه ، قره باغ
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید