۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۵۱۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۲۷-۰۷-۱۳۹۹
کد ۷۵۱۸۲۱
انتشار: ۱۴:۲۱ - ۲۷-۰۷-۱۳۹۹

اطلاعیه وزارت ارشاد برای تمدید تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری تهران

اطلاعیهوزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حالی اطلاعیه تمدید تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری را داده که برخی اهالی سینما و تئاتر معتقدند صدای اعتراض‌شان بخاطر وضعیت کاری‌ای که دارند شنیده نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنوف همکار براساس مصوبه جدید ستاد مقابله با کرونای تهران از محدودیت‌های اعمال شده در پایتخت برای مقابله با بیماری کرونا تبعیت و تا پایان هفته جاری تعطیلی مراکز فرهنگی هنری را تمدید کرد.

بر اساس این گزارش و بنا به گفته استاندار تهران تمام محدودیت‌های ابلاغی در هفته گذشته از روز یکشنبه ۲۷ مهرماه تا پایان این هفته در استان تهران به قوت خود باقی است.

باتوجه به تصمیم ستاد مقابله با کرونای تهران تعطیلی مراکز محل تجمع همچون سینماها، کتابخانه‌ها، سالن‌های نمایش، آموزشگاه‌های هنری و... برای یک هفته دیگر تمدید شد.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه باتوجه به اهمیت موضوع، از محدودیت‌های اعلام شده تبعیت می‌کند.

بنابر اعلام ستاد مقابله با کرونای تهران این‌ مراکز تا پایان هفته جاری یعنی از ۲۷ مهرماه تا ۲ آبان‌ماه تعطیل خواهد بود.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)