۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۵۲۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۸ - ۰۳-۰۸-۱۳۹۹
کد ۷۵۲۹۲۸
انتشار: ۲۲:۲۸ - ۰۳-۰۸-۱۳۹۹

تشکیل پرونده قضایی برای مرگ و آزار یک شهروند توسط ماموران پلیس مشهد

براساس فیلم منتشر شده در شبکه های اجتماعی، ماموران پلیس در مشهد او را به وسیله شوکر برقی و اسپری فلفل آزار می‌دهند.

دادستان نظامی استان خراسان رضوی اعلام کرد که پرونده‌ای در دادسرای نظامی درخصوص مرگ یک جوان در جریان دستگیری توسط مأموران نیروی انتظامی تشکیل شده است.

به گزارش میزان؛ مهدی اخلاقی دادستان نظامی استان در این رابطه گفت: پرونده‌ای در این ارتباط در دادسرای نظامی خراسان رضوی تشکیل شده و خانواده متوفی نیز شکایت خود را به این دادسرا اعلام کرده اند.

وی افزود: معاون دادستان نظامی خراسان رضوی با حضور در پزشکی قانونی پس از کالبدشکافی، دستور نمونه برداری از ریه و بررسی تأثیر اسپری بر مرگ متوفی را صادر کرده است.

دادستان نظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: پرونده به شعبه بازپرسی دادسرای نظامی خراسان رضوی ارجاع و موضوع در ۸ بند به ضابطان قضایی ارجاع شده تا در اسرع وقت، این واقعه را بررسی و گزارش کنند.

براساس فیلم منتشر شده در شبکه های اجتماعی، ماموران پلیس در مشهد یک مظنون را به میله می بندند و او را به وسیله شوکر برقی و اسپری فلفل آزار می‌دهند و در نهایت او را با خود می برند اما وی فوت می کند. خانواده متوفی می گوید او در اثر این آزار فوت کرده است اما دادگاه باید این موضوع را بررسی کند.

--------------------------------------

بیشتر بخوانید:

ماجرای نوزاد رها شده در حاشیه شهر اصفهان چیست؟

پرونده متهم «کیوان امام» به مرجع قضایی ارسال شد

توضیح پلیس آبادان در خصوص ویدیویی مربوط به مصدومیت یک زن

ارسال به دوستان
مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند