۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۵۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۰۷-۰۸-۱۳۹۹
کد ۷۵۳۴۷۴
انتشار: ۱۳:۵۲ - ۰۷-۰۸-۱۳۹۹

ویسی باز هم در تمرین شرکت نکرد/ سرمربی پیکان در آستانه جدایی

سرمربی پیکان در تمرین امروز برای دومین روز متوالی حاضر نشد تا احتمال قطع همکاری اش با این تیم در فاصله 9 روز تا آغاز لیگ برتر افزایش یابد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان امروز هم در تمرین شرکت نکرد تا احتمال قطع همکاری وی با این باشگاه افزایش یابد.
به گزارش  فارس، عبدالله ویسی در روزهای اخیر به دلیل مشکلاتی که در بحث قراردادش و نارضایتی از عملکرد باشگاه پیکان در نقل و انتقالات وجود دارد، با اکبر محمدی مدیرعامل این باشگاه دچار چالش های اساسی شده است.

سرمربی پیکان در تمرین امروز برای دومین روز متوالی حاضر نشد تا احتمال قطع همکاری اش با این تیم در فاصله 9 روز تا آغاز لیگ برتر افزایش یابد.

البته دستیاران ویسی مانند تمرین روز گذشته پیکان در تمرین این تیم حاضر شدند. طبق برنامه کادر فنی خودروسازان قرار است این تیم فردا در دیداری تدارکاتی به مصاف مس رفسنجان برود اما با توجه به وضعیت پیش آمده احتمال لغو این بازی هم وجود دارد.

برچسب ها: ویسی ، پیکان
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)