۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۵۴۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۱۶-۰۸-۱۳۹۹
کد ۷۵۴۷۴۱
انتشار: ۱۳:۵۷ - ۱۶-۰۸-۱۳۹۹

باران و گرد و خاک در راه خوزستان

در دو روز آینده نیز به علت وزش باد متوسط روی خلیج فارس، سواحل خلیج فارس خوزستان مواج خواهد بود. در مناطق آبادان، شادگان و برخی نواحی از مرکز احتمال گرد و خاک محلی وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی وزش باد شدید، رعد و برق و بارش باران در استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از فردا تا اواخر هفته آینده جو خوزستان تحت تاثیر سامانه‌های ناپایدار خواهد بود و در این مدت به تدریج ابرناکی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید به ویژه در نیمه شمالی و به خصوص در اواسط تا اواخر هفته آینده رخ خواهد داد.

وی افزود: این بارش‌ها با الگوی پاییزی خواهند بود و به صورت منقطع و متناوب در سطح استان خوزستان اثر خواهند داشت.

سبزه‌زاری ادامه داد: با توجه به اینکه این بارش‌ها اولین بارش‌های پاییزی محسوب می‌شوند، موجب لغزندگی جاده‌ها خواهد شد. همچنین کشاورزان باید نسبت به برداشت محصولات پاییزی خود اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: در دو روز آینده نیز به علت وزش باد متوسط روی خلیج فارس، سواحل خلیج فارس خوزستان مواج خواهد بود. در مناطق آبادان، شادگان و برخی نواحی از مرکز احتمال گرد و خاک محلی وجود دارد.

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته آغاجاری با ۳۴.۷ و ایذه با ۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۱۳.۸ تا ۳۲.۹ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

ارسال به دوستان
چرا ما انسان‌ها زانوهای بهتری تکامل نداده‌ایم؟ با پروژه جدید منصوری آشنا شوید ؛ وسپا الکتریکا موناکو ادیشن (+عکس) پدیده‌ای که زمین را برای ۹ روز متوالی لرزاند! رونمایی از جدیدترین موشک بالستیک سپاه پاسداران (+عکس) مراسم رژه نیروهای مسلح برگزار شد افشاگری درباره دستمزد نجومی بازیگران زن؛ چه کسی در صدر لیست است؟ آیت‌الله بهجت کلوچه‌پز می‌شد اگر این سفر را نمی‌رفت! یک شاهنامه‌پژوه: شاهنامه افسانه و اسطوره نیست؛ تاریخ کهن ایرانیان است راز صدای آدم فضایی‌ها در ته این گودال برملا شد اتوبوس و مترو رایگان برای دانشجویان و دانش‌آموزان از فردا یکشنبه ۵ اپلیکیشن برای بهبود تمرکز؛ دیگر کارهایتان را به‌تعویق نیندازید خط و نشان نیروهای مسلح ایران برای اسرائیل : ۲۱ موشک بالستیک به نمایش درآمد رشد نهال‌های در سایه با آینه‌کاری کف جنگل! دیدنی های امروز؛ از آغاز عرضه جهانی آیفون 16 تا تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی محسن رضایی : ممکن است متجاوزان صهیونیست پس از لبنان ، جنایات خود را به سمت ایران بکشانند / بار دیگر جنگ حق علیه باطل در پیش است