۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۵۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۱۷-۰۸-۱۳۹۹
کد ۷۵۴۸۸۰
انتشار: ۱۱:۲۵ - ۱۷-۰۸-۱۳۹۹

ویروس کرونا از طریق صحبت کردن، حتی در صورت رعایت فاصله منتقل می‌شود (فیلم)

کرونا ویروس از طریق صحبت کردن، حتی اگر فاصله مشخص شده با افراد را هم رعایت کرده باشید، منتقل می‌شود و فرد را بیمار می‌کند!

ژاپنی‌ها با کمک دوربین‌های فوق حساس توانستند، میکرو قطره‌های حاوی ویروس کرونا که هنگام سرفه و عطسه و هنگام صحبت کردن، از دهان و بینی افراد خارج می‌شوند را ردیابی کنند و با انجام آزمایشات مختلف به این نتیجه رسیدند که صحبت کردن هم ویروس را منتقل می‌کند!

هرگز همراه با دیگران در یک محیط بسته مثل اتاق و خانه قرار نگیرند و همیشه پنجره‌های خانه و خودرو و دیگر مکان‌ها را باز بگذارند تا دچار عفونت میکرو قطره‌ای نشوند! یکی از مواردی که این میکر قطره‌های را دور می‌کند گردش آزاد هوا و سیستم تهویه هوا است! ویدیو را با دقت تا انتها ببینید و بقیه را هم مطلع کنید! و برایشان بفرستید.
برچسب ها: کرونا ، ویروس
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)
#videojsscript