۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۵۷۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۳۰-۰۸-۱۳۹۹
کد ۷۵۷۰۱۲
انتشار: ۲۰:۴۰ - ۳۰-۰۸-۱۳۹۹

نظارت و جلوگیری از تردد مسافران کرونایی با دولت الکترونیک

تپسی و اسنپ هم با اتصال به ‎#دولت_الکترونیکی، بررسی رانندگان خود با بانک اطلاعاتی مبتلایان به ‎#کرونا را آغاز کردند/ حساب کاربری چند صد راننده مبتلا معلق شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با استفاده از ظرفیت‌های دولت الکترونیک از جا به جایی مسافران کرونایی در وسایل حمل و نقل عمومی جلوگیری می‌شود.

«محمدجواد آذری جهرمی» در توئیتر خود نوشت: با همکاری خوب وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و وزارت راه و شهرسازی بر بستر ‎دولت الکترونیکی، از امروز جمعه کلیه مسافرین هواپیما و قطار بین شهری با بانک اطلاعاتی مبتلایان به ‎کرونا تطابق داده می‌شوند و از جابجایی افرادی که مبتلا هستند جلوگیری می‌شود. چند مبتلا نیز امروز از فرودگاه بازگردانده شدند. 

وی با بیان این که این اتفاق برای اتوبوس‌ها روز سه‌شنبه اجرایی می‌شود خاطرنشان کرد: تپسی و اسنپ هم با اتصال به ‎#دولت_الکترونیکی، بررسی رانندگان خود با بانک اطلاعاتی مبتلایان به ‎#کرونا را آغاز کردند.

به گفته جهرمی ، اکنون حساب کاربری چند صد راننده مبتلا معلق شد. وی خاطرنشان کرد: سایر تاکسی‌های اینترنتی هم در این هفته موظفند به دولت الکترونیکی متصل شوند. برای رانندگان مبتلا هم بسته‌ حمایتی خواهیم داشت.

ارسال به دوستان
سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود