۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
فیلم بیشتر »»
کد ۷۵۷۰۷۵
انتشار: ۱۲:۵۰ - ۰۱-۰۹-۱۳۹۹

آداب و رسوم ازدواجی که به تنبیه شبیه هستند!

در هند عروس مجبور است سینه‌خیز به طرف داماد بخزد، در حالی که در جزیره بورینو اطرافیان تا سه روز بعد از ازدواج اجازه دستشویی و حمام رفتن را به زوجین نمی‌دهند و این کار را جزو رازهای موفقیت ازدواج می‌دانند.

آداب و رسوم ازدواج

هر کشور، سرزمین و منطقه‌ای آداب و رسوم خاص خود را در رابطه با ازدواج دارد، اما برخی از این آداب و رسوم بیش از آنکه بیانگر جشن و خوشحالی باشند جنبه تنبیه بدنی زوجین را پیدا می‌کنند.

روزنامه «اخبارالخلیج» در خبری در این رابطه به برخی از عجیب‌ترین آداب و رسوم در مورد ازدواج پرداخت.

به طور مثال در چین عروس مجبور است از یک ماه مانده به ازدواج خود روزانه یک ساعت گریه کند یا در کره جنوبی داماد با ماهی و چوب خیزران به شدت مضروب می‌شود تا نشان داده شود آماده پذیرش مسئولیت تشکیل خانواده است.

به نوشته این روزنامه، در هند عروس مجبور است سینه‌خیز به طرف داماد بخزد، در حالی که در جزیره بورینو اطرافیان تا سه روز بعد از ازدواج اجازه دستشویی و حمام رفتن را به زوجین نمی‌دهند و این کار را جزو رازهای موفقیت ازدواج می‌دانند.

منبع: اعتمادآنلاین

ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر