۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۵۷۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۶ - ۰۱-۰۹-۱۳۹۹
کد ۷۵۷۱۸۳
انتشار: ۲۳:۴۶ - ۰۱-۰۹-۱۳۹۹

وزیر خارجه سعودی: حمایت مشروط از عادی‌سازی روابط با اسرائیل

وزیر خارجه سعودی از عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام حمایت کرد و گفت که تغییر در ریاست جمهوری آمریکا روابط ریاض و واشنگتن را تغییر نخواهد داد.

به گزارش فارس، وزیر امور خارجه عربستان سعودی از عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی دفاع کرد و گفت که ریاض روابط خوبی با آنکارا دارد.

«فیصل بن فرحان» وزیر خارجه سعودی شنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز گفت که این کشور از عادی‌سازی کامل روابط با رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند ولی باید قبل از آن، توافق صلح دائمی که ایجاد کشور فلسطین را تضمین کند، محقق شود.

وزیر خارجه عربستان سعودی در این گفت‌وگو اظهار داشته است که ریاض همواره از عادی‌سازی روابط با تل‌آویو حمایت کرده است.

بن فرحان همچنین مدعی شد که عربستان سعودی روابط دوستانه و خوبی با ترکیه دارد و عربستان سعودی به دنبال راهی برای پایان دادن به اختلافات با قطر است ولی این راه حل به گفته او، باید همه نگرانی‌های امنیتی قانونی را برطرف کند

ارسال به دوستان
این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟