۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۵۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۰۸-۰۹-۱۳۹۹
کد ۷۵۸۱۴۰
انتشار: ۱۲:۰۵ - ۰۸-۰۹-۱۳۹۹

همراه داشتن کارت ملی برای مراجعه به ادارات و حمل و نقل عمومی الزامی شد

همراه داشتن کارت ملی برای مراجعه به ادارات و حمل و نقل عمومی الزامی شدسخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از الزام همراه داشتن کارت ملی برای گرفتن خدمت در ادارات و همچنین استفاده از حمل و نقل عمومی، جهت کنترل افراد کرونا مثبت خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا رییسی درباره مصوبات امروز ستاد کرونا گفت: یکی از مصوبات امروز ستاد ملی مقابله کرونا که یکی از مصوبات خوب است ،این است که فکر می‌کنم برای اینکه بتوانیم از حضور افراد کرونا مثبت در حمل و نقل عمومی و ادارات جلوگیری کنیم، همراه داشتن کارت ملی برای گرفتن خدمت است. بنابراین هموطنان اگر قرار است به اداره ای برای گرفتن خدمت مراجعه کنند، باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

وی افزود: این اقدام برای حفظ سلامت خودشان و دیگران است. در این صورت اگر آزمایش مثبت داشته باشند، با کارت ملی قابل چک کرن است و می‌توانند از افراد در معرض خطر محافظت کنند.

برچسب ها: کارت ملی
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید