۰۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۰
کد خبر ۷۵۸۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۰۸-۰۹-۱۳۹۹
کد ۷۵۸۱۸۷
انتشار: ۱۵:۰۶ - ۰۸-۰۹-۱۳۹۹

تبریک خانه سینما برای دریافت جوایز سینمای مستند در عرصه جهانی

خانه سینماخانه سینما در پی موفقیت های اخیر مستندسازان ایرانی در حضورهای جهانی پیام تبریکی ارایه داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه سینما، در هفته جاری جایزه بهترین فیلم بخش کودکان و مستند جشنواره بین‌المللی مستند آمستردام (ایدفا) به «شادگان» ساخته آکو سالمی و جایزه بزرگ بهترین فیلم بلند مستند و جایزه استفاده خلاقانه از آرشیو به فیروزه خسروانی برای «رادیوگرافی یک خانواده» رسید. همچنین مهرداد اسکویی جایزه نانوک «ژان روش» را برای ساخت مستند «سایه‌های بی‌خورشید» دریافت کرد.

در پی این موفقیت خانه سینما در پیامی کسب این جوایز را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

«در این روزهای غمبار که همواره با خبر درگذشت و بیماری همکارانمان مواجه هستیم اطلاع یافتن از موفقیت های بین المللی سینمای ایران روزنه امید و شادی را در وجودمان می گشاید. توفیق سینمای مستند کشورمان در جشنواره های فیلم مستند آمستردام هلند و ژان روش فرانسه را اجر گذاشته و تبریک می گوییم.

امید به روزگاری داریم که سینماگران ایران در شادی و سلامتی باشند و موفقیت های سینمای ایران را در کنار یکدیگر جشن بگیریم.

هیات مدیره جامعه اصناف سینمای ایران - خانه سینما.»

برچسب ها: خانه سینما
ارسال به دوستان
چگونه در نبرد با کودکان بر سر استفاده از تلفن همراه قبل از خوابیدن پیروز شویم؟ چگونه کبد خود را سالم نگه داریم؟ کشف شمشیر برنزی متعلق به رامسس دوم فرعون مصر باستان در ۳۳۰۰ سال پیش سازمان حج و زیارت: اعزام زائران ایرانی به سوریه به دلیل مسائل امنیتی متوقف شد نروژ / فرود اضطراری یک هواپیما بخاطر پیدا شدن موش زنده در غذای مسافر ترامپ: برای مناظره دوم با هریس خیلی دیر شده؛ وقت نداریم آموزش و پرورش: هنوز ۷۹۰ هزار دانش‌ آموز در مدارس ثبت‌نام نکرده‌اند هریس دعوت سی‌ان‌ان برای مناظره دیگری با ترامپ را پذیرفت فرود بالون کره شمالی در ساختمانی دولتی در سئول/ منطقه قرنطینه شد مشاور امنیت ملی آمریکا: حملات به حزب الله در لبنان ممکن است به توقف خشونت ها منجر شود تغییر ساعت کار اداره‌های اردبیل تا ۴ مهر کمک‌های مردمی پرویز پرستویی در کوره پزخانه‌ای در زاهدان محل خاکسپاری پیکر محمود حکیمی تساوی استقلال خوزستان مقابل چادرملو در خانه هوادار به فولاد هم باخت/ سه امتیاز شیرین یحیی از دل تیم بحران‌زده رحمتی