۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۵۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۲ - ۱۵-۰۹-۱۳۹۹
کد ۷۵۹۳۵۱
انتشار: ۲۱:۰۲ - ۱۵-۰۹-۱۳۹۹

کم شدن انگیزه دانش آموزان با شیوه آموزشی مجازی

با توجه به احتمال ادامه وضعیت فعلی در سال تحصیلی آینده نیاز دانش آموزان به استفاده از زیرساخت‌های اینترنتی بیشتر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، تلاش در جهت تقویت سیستم‌های مخابراتی و ایجاد سرعت مناسب و قابل قبول در همه نقاط استان باید یکی از اولویت‌های جدی مسئولین باشد و این مهم در شهرستان‌های استان همدان نیز باید در مرکز توجه واقع شود.

با شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی مدارس، آموزش دانش آموزان به صورت مجازی از طریق برنامه شاد انجام می‌شود؛ اما این موضوع موجب شده تا علاوه بر مشکلات دسترسی به اینترنت انگیزه دانش اموزان هم برای مطالعه کمتر شود.

با شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی مدارس، آموزش دانش آموزان به صورت مجازی از طریق برنامه شاد انجام می‌شود؛ اما این موضوع موجب شده تا علاوه بر مشکلات دسترسی به اینترنت انگیزه دانش آموزان هم برای مطالعه کمتر شود.

اقای شجایی مدیر اموزش و پرورش شهرستان درگزین گفت:هم اکنون بیش از ۸۰درصد دانش آموزان از برنامه شاد استفاده میکنند.وی افزود: ۲۰درصد از دانش آموزان هم به تلفن هوشمند و اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند. وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از عقب ماندن دانش آموزان از تحصیل، مربیان با حضور در منازل دانش آموزان به آن‌ها آموزش‌های لازم را می‌دهند.

مدیر مخابرات شهرستان درگزین هم از پوشش ۹۹درصدی روستا‌های این شهرستان به اینترنت خبرداد و گفت: از این میزان در ۹۰درصد روستا‌ها اینترنت پر سرعت وجود دارد. مصطفوی افزود:هم اکنون ۵ طرح در حوزه توسعه مخابرات این شهرستان در دست اقدام است که با بهره برداری از این پروژه‌ها دسترسی به اینترنت پر سرعت به ۹۵درصد خواهد رسید.

برچسب ها: آموزش مجازی
ارسال به دوستان
کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت