۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۵۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۱۸-۰۹-۱۳۹۹
کد ۷۵۹۷۰۲
انتشار: ۰۹:۲۷ - ۱۸-۰۹-۱۳۹۹

۹ کشته در سیل سه استان

۹ کشته در سیل سه استانسخنگوی سازمان اورژانس کشور از مرگ ۹ تن در سیل سه استان خبر داد.

مجتبی خالدی در گفت و گو ایسنا، در خصوص آخرین گزارش ها از سیل و آبگرفتگی در کشور اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته استان های کرمان، فارس، گیلان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و هرمزگان درگیر سیل و آبگرفتگی بودند. 

وی ادامه داد: در مجموع تا کنون سه نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند که در استان های بوشهر، هرمزگان، کرمان بوده اند. همچنین پنج نفر بیمار و خانم باردار نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.  

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: سیل تا کنون ۹ کشته بر جای گذاشته است که یک نفر در استان گیلان، دو نفر در بوشهر و شش نفر در استان هرمزگان بوده اند. 

خالدی افزود: برپایه داده های ثبت شده توسط مراکز بوشهر، شیراز، جیرفت، بندرعباس، گیلان و ایرانشهر هیچ گونه آسیبی به زیرساخت های حوزه سلامت وارد نشده  و خدمات حوزه بدون وقفه در مناطق آسیب دیده در حال انجام است.

همچنین تیم های بهداشتی در حال بررسی منابع آب آشامیدنی و آموزش راه های پیشگیری از کرونا و سایر بیمارهای واگیر ناشی آلودگی آب و ... هستند. 

برچسب ها: سیل
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)