۱۸ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۶۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۰۲-۱۰-۱۳۹۹
کد ۷۶۱۸۰۹
انتشار: ۱۰:۲۴ - ۰۲-۱۰-۱۳۹۹

جریمه کرونایی بیش از ۵۰ هزار خودرو در اولین روز دی

جریمه کرونایی بیش از ۵۰ هزار خودرو در اولین روز دینیروی انتظامی از جریمه بیش از ۵۰ هزار خودرو در اجرای طرح محدودیت تردد شبانه در روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، نیروی انتظامی در تشریح عملکرد خود در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در اولین روز از دی ماه امسال اعلام کرد: در این روز ۷۶۸۵ نیرو در ۱۹۵۸ نقطه از کشور به کار گرفته شدند.

در این روز تردد خودروها نسبت به تاریخ مشابه پارسال ۱۸ درصد کاهش داشته است. همچنین ماموران پلیس از ۱۴ هزار و ۲۳۶ واحد صنفی بازدید کردند که منجر به ارائه تذکر به ۱۰ هزار و ۲۲۸ تذکر و ‌۱۹۳۵ مورد صورتجلسه شده است. ۳۲۷ واحد صنفی نیز پلمب شدند.

در این روز به رانندگان ۵۳ هزار و۷۴۹ خودروی سواری تذکر لسانی داده شده و ۳۲ هزار و ۳۲۳ دستگاه خودروی سواری نیز به مبدا خود بازگشته‌ و از سفرشان جلوگیری شده‌ است.

۵۰ هزار و ۲۳۳ دستگاه خودروی سواری نیز در اجرای طرح محدودیت شبانه جریمه شده‌اند. ۳۸۹۸ دستگاه خودرو نیز در مناطق نارنجی جریمه شده‌اند.

همچنین در روز گذشته ۴۳ هزار و ۹۵۶ پیامک به رانندگان خاطی ارسال شده است.

برچسب ها: جریمه کرونایی
ارسال به دوستان
هواپیمای مسافربری تک بال؛ مشخصات و ظرفیت جایگزین بوئینگ (+عکس) کشف حیرت‌انگیز جانوری که می‌تواند با همنوع خود «ترکیب» شود(+عکس) معجزه پیاده روی در سلامت افراد سالمند /فواید پیاده روی در آب را بشناسید ایران چند جنگنده میگ 29 دارد؟ کاری که احتمال سکته مغزی را کاهش می‌دهد انتخابات ریاست جمهوری تونس / نسبت مشارکت: 28 درصد / پیروزی رئیس جمهوری فعلی با 90 درصد آرا این میوه خوشمزه پاییزی را بخورید تا آنفولانزا نگیرید عاداتی که بعد از ۴۰ سالگی حتما باید ترک کنید هشدار زرد دریایی در مازندران؛ ممنوعیت کلیه فعالیت‌های دریایی پایان رایگان‌سواری دانش‌آموزان و دانشجویان در مترو؛ تمرکز بر تخفیف‌های هدفمند کارشکنی نتانیاهو برای سفر گالانت به واشنگتن سفر وزیر دفاع اسرائیل به آمریکا لغو شد جلال زاده معاون کنسولی وزارت خارجه شد کلاهبرداری با جعل اسناد قضایی؛ وکیل قلابی و همدستش در آبادان دستگیر شدند حزب‌الله: تمام اسرائیل در تیررس موشک‌های ماست