۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۶۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۰۲-۱۰-۱۳۹۹
کد ۷۶۱۸۹۸
انتشار: ۱۶:۳۹ - ۰۲-۱۰-۱۳۹۹

دستگیری شکارچیان غیرمجاز با هوشیاری پلیس علی آباد

شکارچیان غیرمجاز فرمانده انتظامی علی‌آباد کتول از شناسایی و دستگیری ۳ شکارچی غیرمجاز که اقدام به شکار دو رأس قوچ کرده بودند، خبرداد.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس گلستان، سرهنگ الیاس تازیکه اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۳ بخش کمالان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران طی هماهنگی به عمل آمده با مقام قضائی در بازرسی از خودرو موردنظر، ۲ رأس قوچ شکار شده و یک قبضه سلاح شکاری دوربین‌دار غیرمجاز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی علی‌آباد کتول با اشاره به دستگیری ۳ نفر در این زمینه و توقیف خودرو، تصریح کرد: این افراد که اقدام به شکار قوچ غیرمجاز کردند، پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی و محیط زیست معرفی شدند.

 تازیکه گفت: شکار و صید هر گونه از حیوانات بدون مجوز جرم محسوب شده و طبق قوانین، مجازاتی برای این افراد تعیین شده است.

ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد