۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۶۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۱۱-۱۰-۱۳۹۹
کد ۷۶۳۲۰۲
انتشار: ۱۴:۵۰ - ۱۱-۱۰-۱۳۹۹
سخنگوی سازمان غذاودارو مطرح کرد؛

آخرین جزئیات واکسن کرونای تولید مشترک ایران و کوبا/تأمین واکسن کرونا از ۴ مسیر

جهانپور گفت: موضوع تأمین واکسن کرونا را از ۴ مسیر خرید مستقیم، خرید از سبد کواکس، تولید مشترک و تولید داخل دنبال می‌کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذاودارو درباره شرایط تولید واکسن کرونا اظهار کرد:همان طور که وزیر بهداشت بار‌ها اعلام گفته‌اند، موضوع تأمین واکسن کرونا را از ۴ مسیر خرید مستقیم، خرید از سبد کواکس، تولید مشترک و تولید داخل دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: شرط ایران برای هر گونه تولید مشترک واکسن کرونا، همکاری مشترک و انتقال فناوری بوده است. همانگونه که سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اشاره کردند تاکنون در ادامه همکاری و پلتفرم مشترک قبلی، کشور کوبا اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده است و پروژه تولید مشترک واکسن کرونا با یکی از موسسات پرسابقه واکسن سازی در کوبا دنبال می‌شود.

جهانپور  عنوان کرد: در حال حاضر واکسن کرونای تولید ایران و کوبا در فاز ۲ انسانی در کشور کوبا تحت نظارت و با همکاری انستیتو پاستور ایران انجام می‌شود.




ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد