۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۶۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۱۴-۱۰-۱۳۹۹
کد ۷۶۳۵۷۰
انتشار: ۱۳:۱۳ - ۱۴-۱۰-۱۳۹۹

مجری مشهور آمریکایی کرونا گرفت

این مجری ۸۷ ساله سال ۲۰۱۷ به بیماری سرطان ریه مبتلا شد، و یک بار هم در سال ۲۰۱۹ بر اثر حمله قلبی کارش به بیمارستان کشید.

لری کینگ مجری سرشناس آمریکایی بر اثر ابتلا به بیماری «کووید۱۹» در بیمارستان بستری شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از گاردین، لری کینگ یکی از شناخته‌شده‌ترین مجریان برنامه‌های گفتگومحور در جهان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از یک هفته پیش در بیمارستان بستری شده است.

این مجری ۸۷ ساله سال ۲۰۱۷ به بیماری سرطان ریه مبتلا شد، و یک بار هم در سال ۲۰۱۹ بر اثر حمله قلبی کارش به بیمارستان کشید.

کینگ کارش را در میامی و با اجرای برنامه‌های رادیویی آغاز کرد اما خیلی زود به شهرت رسید و در نهایت به مشهورترین و گرانترین مجری تلویزیونی تبدیل شد.

او به مدت ۲۵ سال در شبکه «سی‌ان‌ان» برنامه اجرا می‌کرد و در اوج محبوبیت هر شب بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار بیننده داشت.

این مجری نامدار طی شش دهه فعالیت حرفه‌ای با افراد مشهوری از نلسون ماندلا و یاسر عرفات تا ریچارد نیکسون و دونالد ترامپ به گفتگو نشست.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)