۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۶۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۱۴-۱۰-۱۳۹۹
کد ۷۶۳۵۹۲
انتشار: ۱۵:۰۸ - ۱۴-۱۰-۱۳۹۹
رپرتاژ آگهی

پایان کمپین #بگذار_چشمات_بخنده، شرکت روژین تاک با اعلام برنده ها (+ فیلم)

بگذار چشمات بخنده

کمپین خلاقانه و بزرگ #بگذار_چشمات_بخنده، شرکت کشت و صنعت «روژین تاک» با اعلام برنده ها و پیام مدیرعامل به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی روژین تاک؛ کمپین بگذار چشمات بخنده روژین با هدف و پیام انگیزه بخشی و امید دهی به تک تک افراد جامعه در روزهای کرونایی برگزار شد، در این کمپین افراد عکس هایی از خود را ارسال کردند که در آن در حالی که ماسک به صورت داشتند، با چشمخند نشان می دادند که در حال خندیدن هستند.

برگزارکنندگان کمپین اعلام کردند که امیدواریم توانسته باشیم در زمینه نشاط و شادی جامعه تا حد توان نقش خود را ایفا کنیم و بارقه های شور و شوق خندیدن و شادمانی را در دل مردم زنده نگه داریم و نوید بخش دنیایی عاری از بیماری و دغدغه و دشواری ها باشیم.

یک میلیون تومان، جایزه چمشخندهای برتر
داوران و طراحان کمپین بگذار چشمات بخنده پس از جمع بندی، بررسی و داوری چشمخندهای زیبای شما خوبان، نهایتا 50 چشمخند برتر را انتخاب کرد، لازم به ذکر است که جایزه برندگان این دوره کمپین کارت اعتباری 1 میلیون تومانی بود که در محل دفتر شرکت به 50 برنده نهایی اهدا شد.


شرکت روژین تاک با آرزوی سلامتی برای همگان، شما را به تماشای پیام ویدیویی آقای «سید مظفر عبدالله» مدیرعامل شرکت روژین تاک که به مناسبت پایان کمپین ضبط شده است، دعوت می کند.

ارسال به دوستان
#videojsscript