۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
فیلم بیشتر »»
کد ۷۶۴۳۶۸
انتشار: ۰۹:۵۹ - ۲۰-۱۰-۱۳۹۹

آمازون خانه‌های ارزان‌قیمت می‌سازد

بخش بزرگی از سرمایه گذاری آمازون از طریق وام‌های کم بهره برای حفظ یا ساخت خانه‌های ارزان قیمت برای خانواده‌هایی با درآمد متوسط یا اندک خواهد بود.

آمازون خانه‌های ارزان‌قیمت می‌سازد

شرکت اینترنتی آمازون اعلام کرد دو میلیارد دلار برای ساخت خانه‌های با قیمت مناسب در مناطقی که سه هاب اشتغال بزرگ این شرکت در آمریکا را تشکیل می‌دهند، صرف خواهد کرد.

این شرکت اعلام کرد قصد دارد حداقل ۲۰ هزار واحد مسکن با قیمت مناسب در منطقه پاجت ساوند ایالت واشنگتن، آرلینگتون ویرجینیا و نشویل تنسی احداث کند.

آمازون و سایر شرکت‌های فناوری در مناطقی مانند منطقه خلیج سانفرانسیسکو به دلیل حجم کارمندانی که در یک دهه گذشته به این منطقه وارد شده اند با انتقاداتی در خصوص نقششان در گرانی خانه روبرو شده اند که باعث شده است شرکت‌های آلفابت و فیس‌بوک برای ساخت مسکن با قیمت معقول سرمایه‌گذاری کنند.

بخش بزرگی از سرمایه گذاری آمازون از طریق وام‌های کم بهره برای حفظ یا ساخت خانه‌های ارزان قیمت برای خانواده‌هایی با درآمد متوسط یا اندک خواهد بود.

بر اساس گزارش رویترز، آمازون در حال ساخت دومین دفتر مرکزی خود در آرلینگتون به نام HQ۲ است.

منیع: ایسنا

ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر