۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۶۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۰-۱۰-۱۳۹۹
کد ۷۶۴۵۷۸
انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۰-۱۰-۱۳۹۹

سکه در آستانه سقوط به کانال ۱۰ میلیون تومانی

ریزش قیمت‌ها در بازار طلا با شتاب ادامه دارد به طوری که بهای سکه در پایان معاملات امروز با ریزش حدود ۸۰۰ هزار تومانی در آستانه سقوط به کانال ۱۰ میلیون تومانی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، روند نزولی قیمت طلا و سکه که در هفته‌های اخیر کند شده بود، امروز شتاب گرفت؛ پس از کاهش نرخ ارز و افت انس جهانی طلا، فعالان بازار طلا و سکه از صبح امروز با ریزش قیمت ها مواجه شدند که تا پایان ساعت معاملات ادامه داشت.

بر این اساس، ارزش سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در ساعت ۱۷ امروز به ۱۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد. همچنین نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی هم ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۹۸ هزار ۱۵۳ تومان و انس جهانی طلا نیز به یک‌ هزار و ۸۵۰ دلار و سنت رسید.

برچسب ها: سکه
ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی