۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۶۶۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۰۱-۱۱-۱۳۹۹
کد ۷۶۶۲۷۵
انتشار: ۱۵:۱۲ - ۰۱-۱۱-۱۳۹۹

کشف ۱۲۴ کیلو حشیش در خوزستان

در این سلسله عملیات در مجموع ۱۷۱ کیلو و ۷۰۰ گرم موادمخدراز نوع حشیش و تریاک کشف شد،

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۲۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۴۸ کیلوگرم تریاک در محورهای مواصلاتی ماهشهر و هندیجان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی روز چهارشنبه  با بیان این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح های قاطع و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با تلاش اطلاعاتی از انتقال ۲ محموله مواد مخدر مطلع شد.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی در محورهای مواصلاتی شهرستان ماهشهر، به یک دستگاه خودروی سواری زانتیا حامل موادمخدر مشکوک شدند و طی عملیاتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۱۰ کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: همچنین در عملیاتی دیگر  پلیس مبارزه با موادمخدر یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ حامل موادمخدر را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان هندیجان شناسایی و متوقف کرد.

سردار صالحی گفت: در بازرسی از این خودروی توقیفی ۴۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و ۱۳ کیلو و ۷۰۰ گرم حشیش کشف شد.

وی با بیان اینکه در این سلسله عملیات در مجموع ۱۷۱ کیلو و ۷۰۰ گرم موادمخدراز نوع حشیش و تریاک کشف شد، اظهار داشت: در این ارتباط ۲ دستگاه خودرو توقیف و سه سوداگر مرگ دستگیر شدند.

ارسال به دوستان
کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت