۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۶۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۳ - ۰۹-۱۱-۱۳۹۹
کد ۷۶۷۸۷۶
انتشار: ۱۹:۳۳ - ۰۹-۱۱-۱۳۹۹

دستگیری کلاهبردار 5 میلیارد تومانی فضای مجازی

فرمانده انتظامی مهاباد آذربایجان غربی گفت: ماموران پلیس موفق شدند کلاهبردار حرفه‌ای ۵۰ میلیارد ریالی از طریق فضای مجازی را در این شهرستان شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ محمد توحیدی در گفت و گو با ایرنا افزود: درپی وصول چندین پرونده نیابتی از سایر استان‌های کشور، مبنی بر کلاهبرداری با شیوه تبلیعات شرکت واردات و صادرات در فضای مجازی برای جلب نظر کارخانه داران و افراد متمکن، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری متهم در سریع ترین زمان ممکن و اعتراف این فرد به جرم ارتکابی، اضافه کرد: متهم با تبلیغات یک شرکت واردات و صادرات در فضای مجازی برای جلب نظر افراد متمکن و خرید کالاهای آنان نظیر مبلمان، میز، تلویزیون با چک‌های افراد بی بضاعت و فروش این اقلام در سایر شهرستان‌ها اقدام به کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه مبلغ کلاهبرداری صورت گرفته ۵۰ میلیارد ریال است، اظهار داشت: متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضایی شد.

وی بیان کرد: هفته گذشته نیز ماموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات مهاباد،۲ نفر را که در فضای مجازی هفت میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، شناسایی و دستگیر کرده بودند.

فرمانده انتظامی مهاباد بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

ارسال به دوستان
باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند این خوردنی‌های کم چرب زیاد هم سالم نیستند کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها